SKAREN Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Hehe, du har ikke lest hele tråden forstår jeg ville bare takke for hjelpen og vil selvfølgelig kjøpe ny kabel, dog neste jul, da min far ikke kan dra ut å kjøpe slikt av uinteressange årsaker, og jeg har flydd hjem etter juleferien og ikke har mulighet før neste jul å fikse dette. takk igjen, for siste gang Unnskyld meg, men en slik kabel koster ikke mer en 100 kroner, selv i dag er ikke det nok til at man blir slått personlig konkurs. Du kan for eksempel vise faren din denne tråden, så kan han selv finne ut av det ettersom du er borte til neste jul. Nå har du fått det forklart såpass mange ganger at det ikke finnes unnskyldninger lenger. 7589252[/snapback] Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 hehe, Dette er den artigste tråden jeg har lest på dette forumet noensinne:D Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Kjøpte selv LCD tv for noen uker siden, kjøpte også en VGA kabel til ca 100kr.. blir krystallkalrt bilde og null problem og lese teksten på internett Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 for å si det slik. Om du har fixet tv til 14k til din far så kan du også ringe en lokal tv sjappe og få dem til å sende en kompetent mann med vga kabel og koble den til! Og så sender dem regning (kan sikkert ikke koste mer en noen hundrelapper..) Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Tror faren faktisk hadde klart å koble sammen denne selv, utrolig nok... hehehe... Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Først må du finne ut hvilken DVI har du på PC'en og hvilke innganger du har på TV'en,mest sannsynlig er det DVI-D og på tv'en har du mest sannsynlig en HDMI kontakt. Da søker du i prisguiden eller på nett etter en slik kabel,tipper du finner en kabel med DVI-D ---> HDMI på 7m til ca 200-400 kr kommer an på kvalitet. Dette vil gi deg et ypperlig bilde. Eller en vanlig VGA kabel (også kalt d-sub 15pins) den kan du også dra rett i tv'en. det vil vel være det nestbeste.denne vil kansje være litt billigere. Jeg byttet fra S-video til DVI-D ---> HDMI og synes det fungerer utmerket. eneste er at når jeg ser film for jeg bare bilde i 1280*768 og ikke 1368*768 som er maks oppløsning på Tv'en min. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Da søker du i prisguiden eller på nett etter en slik kabel,tipper du finner en kabel med DVI-D ---> HDMI på 7m til ca 200-400 kr kommer an på kvalitet.Dette vil gi deg et ypperlig bilde. Eller en vanlig VGA kabel (også kalt d-sub 15pins) den kan du også dra rett i tv'en. det vil vel være det nestbeste.denne vil kansje være litt billigere. 7592870[/snapback] Dette kommer an på hva TV-en støtter, og det er sannsynlig at denne Samsungen ikke støtter 1:1 pixelmapping via HDMI, men derimot via VGA. Før man anbefaler kabler/utstyr er det altså greit å vite hva slags TV det er snakk om. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 seriøst, tror vi har funnet årets selger her! Sende med en s-video kabel til en ny lcd! Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 vet du hva, om du faktisk hadde goddi og i det hele tatt prøvd å skaffe en slik kabel til faren din, så hadde du klart det, Naboer, venner av familien, ringt butikken og hørt om de kunne kjørt til han med en kabel etc, er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
matrosen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 SKAAREN: Si hvor faren din bor henn i landet så er det vel en aller annen ivrig sjel her på formuet som tar en tur innom han..... kanskje nermeste nabo er her på forumet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå