Gå til innhold

Vannkjøling 3500 +/-,trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen kunne hjelpe meg å sette sammen et komplett vannkjøingssett til:

https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=39661

De skal inn i et et coolermaster stacker 830, hvor hdd skal være i bur(trenger vel 2 stk?), vannkjøingens pris på ca 3500 +/- hadde vært fint. Aner forresten ikke helt hva jeg trenger, men vil at pc'n kan holde seg god og kjølig, og at alt inne i den skal være kjølt av, i begynnelsen er det bare 2 hdd'er, men en tredje kommer.

Hvis dere har tips til andre kabinett som bil bli større og med bedre plass til et vannkjølingsoppsett tas alt i mot med glede!

Alt dette etter ide fra EggMan88, takk.

Og på forhånd takk til den som hjelper til :)

Endret av speed91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må krysse av at du vil dele handlevogna, pluss at du må gi oss den riktige linken, som forøvrig er denne.

Er ikke helt sikker på hvor mye vits det er med å ha vannkjøling av hd, ettersom at de ikke avgir så ekstremt mye varme. Like Greit å bare sette en stillegående 120mm vifte, forran eller bak hd'ene.

Mvh Thomas Trosten

Lenke til kommentar

etter det jeg har hørt blir det ikke mye dyrere i bestille fra for eks Danmark. da ville jeg anbefalt:

fra vcore.dk

radiator: Thermochill HE120.3 eller ThermoChill PA120.2

pumpe: Laing DDC-1T-PLUS (eller den med plexitopp)

ellers er blokkene som tharshan nevnte bra, med CPU blokka som er best er vel Storm?

tank har vel ikke mye å si, men syntes selv at aquatube sine er kule :dribble:

Lenke til kommentar
etter det jeg har hørt blir det ikke mye dyrere i bestille fra for eks Danmark. da ville jeg anbefalt:

fra vcore.dk

radiator: Thermochill HE120.3 eller ThermoChill PA120.2

pumpe: Laing DDC-1T-PLUS (eller den med plexitopp)

ellers er blokkene som tharshan nevnte bra, med CPU blokka som er best er vel Storm?

tank har vel ikke mye å si, men syntes selv at aquatube sine er kule  :dribble:

7581388[/snapback]

Ja, du har rett der, storm er betre, men det er berre ei ør liten forskjell, men prisen er mykje høgare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...