tness Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Jeg har et Asus A7V133-RAID der det sitter en AMD XP 1600. Men har også et Abit KT7-RAID kort. Stort sett like kort ville jeg tro. Har lest at XP ikke er overklokkings vennlig, så jeg tenkte jeg skulle kvitte meg med et av kortene, men lurer på hvilket jeg skal beholde? ABIT eller ASUS? Forskjell? Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Har du testet at det fungerer på begge ? Hvis det er tilfelle ville jeg beholdt asus kortet. Det er regnet for å være veldig bra og hakket mer stabilt enn abit som til gjengjeld har endel mer tweake muligheter i bios oppsett ol. I referanse til problemer jeg har vært inne på m asus a7v133 og xp prosessorer. Hvilken pcb rev. er det? Det bør være 1.05. Hvis ikke kan du få problemer for da er det ikke spesifisert av asus å fungere m xp prosessor. Vet ikke om abit har lignende problemer. Pål Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Behold ASUS kortet.. har et slikt liggende hjemme selv , AsusA7V-133 med Full RAID bios + temp fix fra http://www.braziliantech.com anbefales.. cpu idler da.. Abit er noe drit spes Kt serien .. hiv det eller selg på qxl. Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Svaret sier vel seg selv. Du har en XP som skal ha 133 MHz frontside bus. Abit KT7 kjører 100 MHz FSB ASUS A7V133 kjører 133 MHz FSB Yngve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå