furiouseagle Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har hatt min inspiron 6000 i et år nå, og er nå litt treig og trenger en nyinstallering/formatering avXP/C:. Fikk aldri med noen CD til dette formål, men mener å huske at det var et eller annet triks med Dell maskiner hva reinstallering angår. Var en skjult partison og noen greier... Noen som husker det? Har ikkje papirene på laptopen ved min side, så klarer ikke helt å finne fram til løsninger her og nå. Skull ønsket å få formatert i løpet av julen, og bli kvitte en irriterende treg XP! Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 hei! du må gå i start menyen din en eller annen plass, og en eller annen plass vil du finne en tjeneste som lar deg brenne ut en backupp av winXP.. dette kan du bare gjøre 1 gang, så ta vare på cd'en etterpå! Lenke til kommentar
furiouseagle Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Hmmm... Dette var nytt for meg, jeg skal lete litt og se hva jeg finner. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå