mortefor Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Win MediaPlayer vil ikke spille av AVI filene mine. Noen råd? Har prøvd å laste ned codecs fra mediaplayersiden på nettet. M Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Om det er snakk om Divx filmer osv. anbefaler jeg deg å installere Nimo Codec Pack. Etter den installasjonen tror jeg du skal få spilt av det meste. NCP finner du her: http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html Lykke til! Rune. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 XviD følger ikke med Nimo, tror jeg. Den bør du også ha. Og en SVCD-kodek. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 19:39, skrev LarsC:XviD følger ikke med Nimo, tror jeg. Den bør du også ha. Og en SVCD-kodek. Halla LarsC. Stemmer det du skriver, men av alle de filmene jeg har vært borti er det kun en eneste film av nyere dato og betydning som er -Xvid-, og det var About A Boy. Og det med heller laber kvalitet. Xvid prosjektet var for øvrig lagt ned, men starta opp igjen i oktober. Skal vi tro kvalitet på streemingen (har sett en del nyere klipp som er lagt ut på nettet nå) og da konkludere med det som mao er vist frem, har gutta langt langt igjen før de blir implementert i noen Nimo pakke. Enig? Rune. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hei vil bare informere om at Nimo Codec pack HAR Xvid codec´ene :wink: Lenke til kommentar
aschj Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 To siste builds av Nemo har xVid, ja. For øvrig har xvid kvalitet på linje med div.x 4 nå ser det ut til. Fordelen er at det er opensource, i forhold til Div.X 5 (pro) som man må betale penger for å bruke. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 22:14, skrev aschj:To siste builds av Nemo har xVid, ja. For øvrig har xvid kvalitet på linje med div.x 4 nå ser det ut til. Fordelen er at det er opensource, i forhold til Div.X 5 (pro) som man må betale penger for å bruke. For meg er det vanskelig å forstå. Om du kan referer til en eneste xvid film med tilfredstillende kvalitet lagt ut på nettet hadde jeg satt pris på det. Har sett det xvid gutta har holdt på med i det siste, og det har ikke imponert akkurat. Må få si at jeg er en helt normal filmseer og ikke noen kverulant som ser etter småfeil osv. om du skjønner. Om du henviser til en "xvid" film, må du oppgi nøyaktig størrelse på fila, slik at jeg ikke tar feil fil(m) når jeg skal finne den. Du kan også maile meg på: [email protected] At xvid følger med i Nimo pakken er jo bra greier, det viste jeg ikke. På forhånd takk. Rune. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 de fleste nye filmene som kommer ut i dag er faktisk kodet med xvid. som f.eks: MIB2 Reign Of Fire Signs osv.... Må si jeg liker Xvid i alle fall like godt som Divx. Så lykke til Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 22:53, skrev DDuck:Må si jeg liker Xvid i alle fall like godt som Divx. Så lykke til For f... du har absolutt rett. Her må jeg krype i gresset gitt, og mer en det. Jeg legger meg flat og litt til om det går an! Etter å ha sjekka Reign-Of-Fire nå tar jeg som sagt tilbake alt jeg har sagt! Kvaliteten er superb, og den er Xvid, ingen tvil (Reign.of.Fire.DVDRip.XviD-DMT). Nye! Signs er på vei ned i maskina nå. Takker så mye, og er nå svært servil. Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå