Gå til innhold

Arvtaker etter Sony Cyber-shot DSC-P200?

Anbefalte innlegg

Jeg var så uheldig å miste min Sony Cyber-shot DSC-P200 i gulvet på julaften. Kameraet er mindre enn et år gammelt..men jeg hadde for første gang i mitt liv ingen forsikring.

Spørsmålet mitt er imidlertid:

Vet noen om et sted dette kameraet fremdeles selges?

Hva er eventuelt Sony's arvtager etter Cybershot DSC-200?

Jeg liker dette kameraet så godt...det var så likt mitt gamle og jeg kunne bruke alle mine memory sticks fra det gamle kameraet.

Nå er jeg så lei meg!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er desverre ikke en oppfølger til P200. Vet ikke hvorfor, for P-serien var veldig populær i sin tid. Jeg har selv en P150 som jeg liker veldig godt! P200 er ikke i produksjon, men det kan hende du har flaks og finner det på en eller annen webshop som har det liggende.

Lenke til kommentar

Jeg har snakket med Sony Norge nå og fått vite vilke kjeder som tok inn flest. Har ringt alle de store kjedene og mange mindre kjeder nå. Ingen å oppdrive så langt. Alle anbefaler w50 istedet eller gå over til Fuji.

Ja, det er merkelig at de sluttet med p-200. Jeg har jo mange minnebrikker, og kortleser til PC tilpasset det gamle systemet som de har hatt på alle Cybershots. Skikkelig ergerlig. W50 har mindre MP også. Fatter ikke at de sluttet den produksjonen.

Lenke til kommentar

W70 har 7.2MP, men det er veldig liten forskjell på 6 og 7MP. Jeg har ikke fulgt med på nyere kompaktkameraer, men så vidt jeg kan se så støtter ikke W-seiren manuelle innstillinger så da er ikke det noe jeg ville kjøpt.

Håper du finner en verdig erstatning!

Lenke til kommentar

Takk skal du ha!

Nå var jeg heldig. Japan foto på Ski hadde et eksemplar på bunnen av en bunke skrot i et lagerrom! Fant ut dette etter at vi hadde gitt opp her. De tok full listepris, så det kostet...men til gjengjeld har jeg jo nå 2 batterier og 2 ladere. Og jeg slipper å skifte memory sticks, leser til PC osv. Tror vi har ringt land og strand rundt. Det ble superforsikret denne gang.. :=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...