andraves Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg planlegger å kjøpe meg en HP dv9072. Er det noen som har noen erfaringer med denne? Dette er en noe oppgradert dv9060. Er det verdt pengene eller holder dv9060 i "lange baner"? Jeg trenger en PC til å spille på, bruke som media PC når jeg er hjemme og for å redigere filmer på. mvh AR Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg planlegger å kjøpe meg en HP dv9072. Er det noen som har noen erfaringer med denne? Dette er en noe oppgradert dv9060. Er det verdt pengene eller holder dv9060 i "lange baner"? Jeg trenger en PC til å spille på, bruke som media PC når jeg er hjemme og for å redigere filmer på. mvh AR 7576934[/snapback] Det er jo mye hdd plass samt mye ram og litt bedre prosessor her i forhold men jeg hadde kjøpt 9060 hvis du ønsker denne serien.. Endret 25. desember 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
andraves Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Det er jo mye hdd plass samt mye ram og litt bedre prosessor her i forhold men jeg hadde kjøpt 9060 hvis du ønsker denne serien.. Kan du begrunne dette? mvh AR Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Det er jo mye hdd plass samt mye ram og litt bedre prosessor her i forhold men jeg hadde kjøpt 9060 hvis du ønsker denne serien.. Kan du begrunne dette? mvh AR 7577179[/snapback] Pris først og fremst men du bør skrive litt mer om behovet ditt. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Er litt dyr spør du meg! Er endel som har klaget på kvaliteten på denne serien, virker ikke som alle modellene er helt 100%, men finnes og mange som er fornøyd når de først virker som de skal. Endret 26. desember 2006 av Delavar Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 I den prisklassen kan du jo og vurdere: http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=p:...51;c:36159;r:pg er endel bedre egnet til spill og ellers jevngod på det meste. En test av den finner du her: http://www.notebookreview.com/default.asp?...Fujitsu+Siemens eller du kan vurdere den enda litt dyrere og bedre dell inspiron 9400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå