ryggemann Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei! Hver gang jeg logger meg inn i windows, kommer det opp et "nettverkstilkoblinger" vindu, som sier at jeg eller et programm ønsker å koble seg til go.microsoft.com... Kordan får jeg vekk dette? Takk for svar!! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Mulighet for å beskrive litt bedre? Er det aktivering som kommer opp? Mulighet for å ta skjermdump? Hvis det er i oppstarten kan det være det ligger inne i oppstartsfilene. Disse endrer du på i msconfig. Msconfig åpner du ved å klikke Start>Kjør: msconfig Lykke til Lenke til kommentar
ryggemann Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 nettverksmelding.bmpHei! Ingenting nytt i oppstartsfilene i msconfig... Legger ved et bilde av vinduet som kommer opp... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Aldri opplevd problemet før. Når du trykker innstillinger, hva finner du da? Lenge siden problemet inntraff? Endret 26. desember 2006 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå