Simma89 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Kan noen nevne noen gode butikker for bilstereo i Oslo og omhegn? Helst med fine hjemmesider hvor jeg kan se bilder av produktene og lese om de. Det er ett fett om det er nettbutikk eller vanlig butikk... Endret 25. desember 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 www.bilradiospes.no Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 www.installbay.no Kjempefolk! Lenke til kommentar
Insaneus Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 CDT finnes jo i norge nå... finnes ikke noen hjemmeside enda vet jeg... skulle komme opp i feb. om jeg ikke husker feil. men dem har varer på lager om dagen jeg har bestilt om du vill ha kontakt med han så er hans mail: [email protected] Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kan sterkt anbefale Engen Audio! Ikke så alt for mye info om produktene på sidene hans, men du finner mye av infoen på importøren sine sider. Og hvis du skal ha komplett bilstereo så kan han sikkert gi veldig gode pakkepriser Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 www.dynabel.no , kjempe service, kvalitet, og meget fine priser Lenke til kommentar
UlfFurious Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) hi! ta deg en tur ned på serviceavdelingen på kalbakken dritt fint bilsteroverksted... www.serviceavdelingen.no står ikke så mye på siden. Endret 20. januar 2007 av thecarman Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Link til bilstereobutikk liste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå