Skurupu Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Den ultimate '80-talls filmen er The Breakfast Club. Blir alltid i godt humør av å se den. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg er stor fan av disse: Rambo-filmene Star Wars V Politiskolen (alle) Rocky III og IV Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Back to the future Terminator Die Hard Klassikere, og skikkelig 80-talls Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg sier bare en ting: Stallone Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Mange gode filmer fra dette ti-året ja; Aliens, The Terminator, Return of the Jedi, Indiana Jones filmene, Die Hard, Lethal Weapon, Predator, The Abyss...for å nevne noen Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 For mange til å si alle, men Action komedier var best på 80 tallet tidlig 90. Før det blei for mye fokus på "dumme" spesial efekter. 7577768[/snapback] Du mener filmer f.m? (før Matrix) :!: Die Hard og Lethal Weapon er soleklare favoritter fra denne eraen, tett etterfulgt av Beverley Hills Cop og komediene til Eddie Murphy på den tida. Har ikke tall på hvor mange ganger Police Academy ble slukt. Faktisk så vil jeg trekke fram Crocodile Dundee I + II også, filmene har ikke på langt nær den kvaliteten idag som jeg så i dem dengang riktignok. (OT: Jo mer jeg tenker over det så befinner 90% av mine all-time favoritter seg fra 80-/tidlig 90-tall.) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Alt av Arnold og Sylvester, ja absolutt alt. Canonball run I og II. Indiana Jones, Transformers: The Movie, Back to the future, Batman, Superman II og III, Star Wars V og IV. Die Hard bare må nevnes, banebrytende uber alles action. Terminator nevner jeg selv om Arnold alt er nevnt. De første politiskolen filmene. Er vel de jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Mine 10/10 og 9/10 filmer fra 80-tallet: Bad Taste The Killer Name of the Rose Platoon My Neighbor Totoro Nausicaä of the Valley of the Winds Kiki's Delivery Service Castle in the Sky Akira Beetle Juice The Blues Brothers The Changeling Die Hard The Evil Dead Police Story Hellraiser City on Fire Opera Tenebrae City of the Living Dead Return to the 36th Chamber Disciples of the 36th Chamber Eight Diagram Pole Fighter A Better Tomorrow Miracle The Return of the Living Dead The Terminator The Thing Mye bra skrekk, kung fu, anime og gangster. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 top gun star wars A Nightmare on Elm Street Lenke til kommentar
sky-fire Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Endelig kom det noen her enig i at the breakfast club er bra. skikkelig hummørspreder.. scarface og er an av de beste filmene jeg har sett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå