m0zzdart Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) som emnetittelen sier er DENNE å anbefale? jeg trenger ny p.g.a den jeg har fra før av (linksys wrt54gs) er så dårlig rekkevidde på. så jeg trenger en ny en takker for svar Endret 25. desember 2006 av m0zzdart Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 jepp..... ingen problemer her, etter jeg har lagt MAC filtrering/fast IP og byttet channel. det funket dårlig med automatisk konfigurasjon. satt med 5 laptop(er) og 2 stasjonære og når jeg ikke aktiverte ovennevnte, datt ut laptoper med Intel ABG nettverkskort med jevn mellomrom. nå er det i orden, men skal teste litt mer når jeg får mer tid. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Du må endre tittelen din, samt innholden i den! Var så vidt jeg orka å trykke på den.. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) jepp..... ingen problemer her, etter jeg har lagt MAC filtrering/fast IP og byttet channel. det funket dårlig med automatisk konfigurasjon. satt med 5 laptop(er) og 2 stasjonære og når jeg ikke aktiverte ovennevnte, datt ut laptoper med Intel ABG nettverkskort med jevn mellomrom. vil det si at du har en slik router da? Endret 25. desember 2006 av m0zzdart Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 ja, har 4 av dem. en av dem bruker hjemme, ettersom jeg hadde dårlig dekkning. nå er det dekkning 100% uansett hvor jeg er med laptopen. har firma og leier blant annet nettverksutstyr..... kjøpte med en gang når de kom ut, tenkte også på Linksys Wireless-N men etter jeg har lest test her og der kjøpte Dlink. vil også anbefale å kjøpe PCI/USB eller CardBus draft-802.11n til denne..... det eneste jeg mangler på den router, er gigabit port(er). ellers så er det å anbefale. mange muligheter med konfigurasjon +++ hvis du trenger det. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 ja, har 4 av dem. en av dem bruker hjemme, ettersom jeg hadde dårlig dekkning. nå er det dekkning 100% uansett hvor jeg er med laptopen. har firma og leier blant annet nettverksutstyr..... kjøpte med en gang når de kom ut, tenkte også på Linksys Wireless-N men etter jeg har lest test her og der kjøpte Dlink. vil også anbefale å kjøpe PCI/USB eller CardBus draft-802.11n til denne..... det eneste jeg mangler på den router, er gigabit port(er). ellers så er det å anbefale. mange muligheter med konfigurasjon +++ hvis du trenger det. 7577414[/snapback] den skal jeg kjøpe etter ny året Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 ser at komplett kjører tilbud nå..... uansett, så tror ikke du blir skuffet når du kjøper den. er selv veldig fornøyd, har prøvd mange produkter og syns at DLink er en av de beste produsentene. men det er selvfølgelig smak og behag og hvor ofte du bytter nettverksprodukter..... Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 ser at komplett kjører tilbud nå..... uansett, så tror ikke du blir skuffet når du kjøper den. er selv veldig fornøyd, har prøvd mange produkter og syns at DLink er en av de beste produsentene. men det er selvfølgelig smak og behag og hvor ofte du bytter nettverksprodukter..... 7577537[/snapback] kjøper fra shg.no jeg Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 ser ikke at de har DLink, den du skal ha..... Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 ser ikke at de har DLink, den du skal ha..... 7577695[/snapback] kjøper fra shg.no jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå