Arne_set Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 hei.,.. hvorderer å kjøpe meg vannblokk til mitt 8800gtx så lurer ej g på hvilken av disse to som er best og som vil gi mest får pengene? Denne Eller denne noen som har erfaringer eller noe lingnende? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Oioi. Vært på utkikk etter slike blokker. Slenger meg på denne her jeg, hva skal vi velge . Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 ja si det hva skal vi velge ingen som har et innskudd om hva vi bør velge? Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 ja si det hva skal vi velge ingen som har et innskudd om hva vi bør velge? 7577834[/snapback] hva med danger den blokka ? har personlig ingen erfaring med den, men den ser jo bra ut hehe Danger den Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Begge vannblokkene er nok gode. Eneste er at den på microplex.no er billigere. Med to så gode vannblokker så er nok bare ytelsesforskjellen på maks 5-10%. Så gå for den på microplex Det er den billigste så Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har bestilt den fra Aquacomputer. Har bra erfaring med de blokkene. Hadde den bare kommmet på lager snart.. Jeg har bestilt direkte fra Aquacomputer shop. Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 så det er Aquacomputer sin som er best? hva med danger den?? er den noe å satse på eller er Aquacomputer sin bedre? Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ville heller kjøpt en mcw60 med ny hold-down plate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå