video Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg er i ferd med å kjøpe en realtime redigeringsløsning, men har store problemer med å velge redigeringskort. Valget står mellom Canopus DVStorm 2, Matrox RT x100 eller Pinnacle ProONE RT. Er det noen som har erfaringer med en eller flere av disse redigeringsløsningene er jeg veldig interessert i å få råd og tips. Jeg vil liksom være sikker på å velge det riktige og beste når jeg legger mye penger i det. Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Mener du firewire kort ? Kjøp et til rundt 4-500 kr. Det er bra nok, jeg ser ikke at det er kvalitetstap ifra kamera-pc-kamera. Så hvorfor bruke mye penger på noe som er bare forbokstaven til det neste tipset mitt, bruk penger på Adobe Premiere Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått for Matrox kortet. Men det du MÅ passe deg godt for, er at du sørger for at kortet du velger, passer med den hardwaren som du har i maskinen. For dersom det ikke gjør det, ja da sliter du kraftig. Da vil du oppleve en maskin som ofte må bootes. Og som låser seg. Velg kort, etter hvilken hardware du har. Det spiller liten rolle om du velger Matrox eller Pinnacle, så lenge maskinen din klarer disse kortene. Men Matrox blir foretrukket, selv om PRO one er bra det også. Lenke til kommentar
video Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Har du brukt/bruker Matrox rtx100? Hvordan fungerer slow-motion funksjonen? Er den "smooth"? Er det noen grunn til at du ikke anbefaler canopus? Har du erfaring med det? Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg har brukt Pinnacle og Matrox, men ikke canopus. Kan anbefale begge, dersom PC'en din takler det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå