B4stian Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ja, i løpet av de siste dagene kommer internett og går hele tiden. Det er jo oppe nesten hele tida, men kanskje hvert 3. minutt eller hvert 5. minutt så kopler den i fra i bare noen få sekunder (max 5 sekunder), men nok til at MSN Messenger henger seg og logger av og ikke alt kommer fram som jeg skriver og såklart det jeg laster ned koples ifra og må startes på nytt. (søke opp trackere) Jeg frykter routeren... det er en Jensen og jeg benytter en vanlig kabel hvis noen lurte. Noen tips? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 hva mener du med kommer og går? detter det ut? og kommer tilbake? hvilket selskap har du nett fra? canal digital? telenor? Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 jeg å hadde jensen.. hjemme.. det var vegg kontakter,, men jeg har alle rede på et år brent opp 3 bokser.. så det kan være at boksen din har tadd kveld eller tar kveld snart, åsså kan det være at det er dorlig kontakt i boksen får de jeg har hadd så var det loddingen i selve boksen som ikke var bra nåkk laget. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 hcilken router er best her da? jeg har en linksys wrt54gs? og den er sykt dårlig rekkevidde på, på trådløsen. og jeg har hørt at jensen skal være bra. men er den ikke det? hva er best av jensen og d-link? har ikke vett på dlink Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har også samme problem som deg, først mista jeg linja helt på fredag, fikk den først igjen i går kveld. Etter dette blir den brutt hele tiden(hver 30. sekund), må trykke på "refresh" gjentatte ganger på alle sider helt til jeg får de fram. Jeg har koblet meg på paradyne modemet og der får jeg beskjed om at jeg mister jeg adsl signalet hele tiden. Jeg har forøverig adsl2+ fra datagurad, hvilken leverandør har du ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg har Telenor og bor i Tønsberg (Vestfold). Se bildet for ned/opplasting de siste 10-20 minuttene eller noe sånt... Routeren heter: Jensen High Speed Router II Endret 25. desember 2006 av datating Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Problemet oppstår på denne pc'en med kabel og trådløst, samt en annen laptop på trådløst nettverk. Når jeg kopler opp til et annet trådløst nettverk fungerer alt knirkefritt, så det er ingen tvil om at routeren eller modemet synger på siste verset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå