Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett kommer og går hele tiden

Anbefalte innlegg

Ja, i løpet av de siste dagene kommer internett og går hele tiden.

Det er jo oppe nesten hele tida, men kanskje hvert 3. minutt eller hvert 5. minutt så kopler den i fra i bare noen få sekunder (max 5 sekunder), men nok til at MSN Messenger henger seg og logger av og ikke alt kommer fram som jeg skriver og såklart det jeg laster ned koples ifra og må startes på nytt. (søke opp trackere)

Jeg frykter routeren... det er en Jensen og jeg benytter en vanlig kabel hvis noen lurte.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg å hadde jensen.. hjemme.. det var vegg kontakter,, men jeg har alle rede på et år brent opp 3 bokser.. så det kan være at boksen din har tadd kveld eller tar kveld snart, åsså kan det være at det er dorlig kontakt i boksen får de jeg har hadd så var det loddingen i selve boksen som ikke var bra nåkk laget. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Har også samme problem som deg, først mista jeg linja helt på fredag, fikk den først igjen i går kveld. Etter dette blir den brutt hele tiden(hver 30. sekund), må trykke på "refresh" gjentatte ganger på alle sider helt til jeg får de fram.

Jeg har koblet meg på paradyne modemet og der får jeg beskjed om at jeg mister jeg adsl signalet hele tiden.

Jeg har forøverig adsl2+ fra datagurad, hvilken leverandør har du ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...