Thor. Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Heisann. Fikk Wii på julaften etter en flott kveld med slekt og familie. Nå ønsker jeg å legge inn Mario 64. Jeg har Classic controller og hovedkontrollen og mangler da bare noen Wii-poeng. Jeg har spurt foreldra mine om å få bruke kortet dems og det får jeg. Så nå trenger jeg bare fremgangsmåten. Jeg får kjøpe 1000 poeng som da blir 81 kroner. Hvordan fungerer dette når kortet som skal brukes er et 14 dager gammelt visa kort. Hva skjer etter at jeg har skrevet inn kortnr, dato den utgår og kontrollkode? Må pengene overføres da eller skjer det automatisk? Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 når du har skrevet inn alle opplysningene trekkes pengene, og Wii-poengene er dine med en gang. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Way too easy. Er det så enkelt ellers og? Kortnummer og kontrollkode så kan hvem som helt ta pengene? Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Way too easy. Er det så enkelt ellers og? Kortnummer og kontrollkode så kan hvem som helt ta pengene? 7576385[/snapback] Jepp Så du kan bare låne mor og fars bankort Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hehe, er vel en del av faren med plastkort ja, at det er så enkelt å (mis)bruke. Bare pass deg så du ikke blir bitt av impulskjøpbasillen. Lett å bli revet med når man ikke ser at pengene forsvinner Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Hehe, er vel en del av faren med plastkort ja, at det er så enkelt å (mis)bruke. Bare pass deg så du ikke blir bitt av impulskjøpbasillen. Lett å bli revet med når man ikke ser at pengene forsvinner 7576848[/snapback] Det er litt vanskelig og kjøpe spill som ikke interesserer og da Men jeg er og kommer til og være forsiktig med pengebruk. Rart men jeg spaere alltid pengene til noe jeg vil ha. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Det er litt vanskelig og kjøpe spill som ikke interesserer og da Men jeg er og kommer til og være forsiktig med pengebruk. Rart men jeg spaere alltid pengene til noe jeg vil ha. 7576961[/snapback] Gjorde jeg også, til jeg fikk VISA-kort og tilgang til internett. Nå har jeg hyllene fulle av filmer, musikk, bøker, spill Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Merkelig hvor mye en tjener på å kjøpe wii points direkte med bankort. 2000 wii points kostet 249 kr på spaceworld, kontra 160 kr direkte på shop channel. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Merkelig hvor mye en tjener på å kjøpe wii points direkte med bankort. 2000 wii points kostet 249 kr på spaceworld, kontra 160 kr direkte på shop channel. 7578095[/snapback] Yep. Når du kjøper elektronisk betaler du ikke norske avgifter. Synes det er knall at de ikke har laget et norsk prissystem på VC. Legend of Zelda til 40 kr? ja takk! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Straks jeg får trådløst nett til min Wii skal jeg begynne å handle de gamle Zelda spillene. Når du laster ned spill fra vc, får du en bruker da? For hvis du sletter et spill ettersom du trenger plass til et annet, mister du da spillet eller kan du siden laste det ned? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Straks jeg får trådløst nett til min Wii skal jeg begynne å handle de gamle Zelda spillene. Når du laster ned spill fra vc, får du en bruker da? For hvis du sletter et spill ettersom du trenger plass til et annet, mister du da spillet eller kan du siden laste det ned? 7578152[/snapback] Du har 512 mb til rådighet pluss evt sd kort på opptil 2 gb. Du får ingen bruker. Det er selve Wiien det. Endret 26. desember 2006 av Thor. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Straks jeg får trådløst nett til min Wii skal jeg begynne å handle de gamle Zelda spillene. Når du laster ned spill fra vc, får du en bruker da? For hvis du sletter et spill ettersom du trenger plass til et annet, mister du da spillet eller kan du siden laste det ned? 7578152[/snapback] Du har 512 mb til rådighet pluss evt sd kort på opptil 2 gb. Du får ingen bruker. Det er selve Wiien det. 7578274[/snapback] Hvis jeg sletter et spill som jeg har lastet ned med vc, må jeg da kjøpe det på nytt hvis jeg skal spille det igjen? Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Straks jeg får trådløst nett til min Wii skal jeg begynne å handle de gamle Zelda spillene. Når du laster ned spill fra vc, får du en bruker da? For hvis du sletter et spill ettersom du trenger plass til et annet, mister du da spillet eller kan du siden laste det ned? 7578152[/snapback] Du har 512 mb til rådighet pluss evt sd kort på opptil 2 gb. Du får ingen bruker. Det er selve Wiien det. 7578274[/snapback] Hvis jeg sletter et spill som jeg har lastet ned med vc, må jeg da kjøpe det på nytt hvis jeg skal spille det igjen? 7578466[/snapback] Nei, dersom du har lastet ned et spill, og så slettet det, blir det gratis å laste det ned på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå