SuperJan Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 hey! Kikka litt rundt i forumet og fant ikke no tråd om dette tidligere, så jeg slenger ut en Noen som har peiling på når det kommer? Prøvde det til PS2 på Elkjøp for litt siden, jeg mot broren min, og ja. Ville jo ikke gå derfra Var sinnsykt morsomt.. Meen.. Jeg har ikke PS2, men Xbox360.. Og har hørt at det skal komme til X360 etterhvert.. Men jeg fant ikke ut noe info om når.. Noen som har hørt rykter/hørt noe om når det kommer? Mvh, Janse Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har ikke fått med meg at det i det hele tatt kommer jeg! Hadde i så fall vært helt konge. Har du en kilde på at spillet er bekreftet? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Det kjem første kvartal neste år til Xbox 360: http://gamer.no/product.php?productId=53377 Lurer du på når eit spel kjem ut i Noreg, og kva plattform det kjem på, vil eg anbefale å søkje på Gamer.no. Konkrete spørsmål av denne typen høyrer heime under "Spørsmål og svar". Tråden flyttast derfor dit. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Søk heller på gamespot.com det er en bedre side.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 cissaman: Gamespot.com gir ikkje den norske utgjevingsdatoen. Det gjer derimot Gamer.no. Men du står sjølvsagt fritt til å bruke det du ønskjer. Trådstartar har i alle fall fått svar, og det er fint om vi klarar oss utan vidare diskusjon rundt dette emnet i denne tråden. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Søk heller på gamespot.com det er en bedre side.. 7576449[/snapback] Men nå regner jeg med at han lurer på når det kommer til Norge. Og da får man ofte mye mer konkrete svar på Gamer.no så jeg vil anbefale at du sjekker gamer først *Edit, ser TTT mener det samme som meg Endret 25. desember 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Sorry missforsto.. tothegame.com viser den nordiske utgivelses dagen som vil si Norge, Sverige, Danmark, Finland og Island(vær snill og ikke rett på landene for jeg husker ikke alle som er med) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 men gitarene er ikke trådløse, noe som er helt idiotisk, hvorfor i alle dager kan de ikke lage den trådløs?!?. derfor kjøper jeg spillet til PS2 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hmm ja den skulle jo være trådløs først... men så endret de det av en eller annen merkelig grunn... Wii versjonen skal visstnok være trådløs har jeg hørt. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 That's according to RedOctane's Bryan Lam, who told website eToychest that Microsoft's proprietary wireless controller technology is not available to third party manufacturers "at the moment". http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=69560 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hmm ja den skulle jo være trådløs først... men så endret de det av en eller annen merkelig grunn... Wii versjonen skal visstnok være trådløs har jeg hørt. 7577557[/snapback] Har ikkje hørt noe om at det skal komme til Wii Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 men gitarene er ikke trådløse, noe som er helt idiotisk, hvorfor i alle dager kan de ikke lage den trådløs?!?. derfor kjøper jeg spillet til PS2 7577501[/snapback] Som det er trådløst på?? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jepp. That means, obviously, that if what you want's a wireless Guitar Hero controller, you're going to need to buy one of the PlayStation 2 ones ... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 men gitarene er ikke trådløse, noe som er helt idiotisk, hvorfor i alle dager kan de ikke lage den trådløs?!?. derfor kjøper jeg spillet til PS2 7577501[/snapback] Som det er trådløst på?? 7609286[/snapback] Jepp! http://www.theantcommando.com/freedom_red.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå