Almadora Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei! Emnetittelen sier det meste. Playstation 2 kan ikke lese discer! Ikke noen. Ingen dvd'er eller spill... Jeg har prøvd å blåse inni for å fjerne eventuelle støv korn men funker fortsatt ikke... Har hatt den i cirka et år og den har vært i ustand i over en måned... Problemet er at når man setter i disc kommer man inn på der man velger memory card og masse skitt. Akuratt som om man ikke har noen disc i. Hva er problemet her egentlig? Liksom hva kan ha skjedd? Det er jo ganske jævlig når den ikke funker... Noen som har opplevd dette? Vet hva man skal gjøre? I så fall: Takker for svar! Vet ikke om dette er postet riktig sted så flytt denne tråden da i så fall! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Laseren er gått. Stikk innom der du kjøpte den med kvittering, de sender den på rep i utlandet, blir borte et par uker, så funker den igjen. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har ikke kvittering! Den er jo nesten et år gammel så tenkte ikke på å beholde kvittering Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har ikke kvittering! Den er jo nesten et år gammel så tenkte ikke på å beholde kvittering 7576433[/snapback] Dra ditt du kjøpte den. De har det inne på systemet sitt;) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 5 års reklamasjon vet da Men er det håpløst, så kan du sende den hit, så kan vi rense den, og bytte laser om nødvendig... Er det en av de første slim versjonene?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå