Anonym5656 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei! Hvis man ikke tenker på penger, hva vil være det beste programmet for opptak av gitar, bass og vokal? Macbook 1,83Ghz, 1GB RAM Toneport UX1 vanelig gitar og bass. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Fulgte ikke Garageband (eller noe sånt) med Mac'en din da? Lydkvalitetsmessig er det ett fett hvilket program du bruker til opptak. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei! Hvis man ikke tenker på penger, hva vil være det beste programmet for opptak av gitar, bass og vokal? Macbook 1,83Ghz, 1GB RAM Toneport UX1 vanelig gitar og bass. 7576202[/snapback] fulgte det ikke med en spesial versjon av ableton? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Hei! Hvis man ikke tenker på penger, hva vil være det beste programmet for opptak av gitar, bass og vokal? Macbook 1,83Ghz, 1GB RAM Toneport UX1 vanelig gitar og bass. 7576202[/snapback] fulgte det ikke med en spesial versjon av ableton? 7584986[/snapback] Joda! Det gjorde det. Både ableton og garage band har jeg. Men jeg har ganske god tilgang til slike programmer. Men hvis det egentlig bare er ett fett lydmessig, for jeg vel bare prøve meg fram litt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 KJenner ikke til mac,men vil du ha bedre lyd på opptakene så må du vel se mer over på lydkort siden enn programvaresiden. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 KJenner ikke til mac,men vil du ha bedre lyd på opptakene så må du vel se mer over på lydkort siden enn programvaresiden. 7596308[/snapback] Han har toneport. Den er ganske grei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå