BigJackW Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Hei Kan noen anbefale en god CPU vifte til min AMD Athlon 64 X2 4200+ 2,2 Ghz socket 939. den må være så bra at den kan kjøle en litt klokket CPU. Det er litt plass men ikke all verden så jeg må ta litt hensyn til det også: Endret 25. desember 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Noctua NH-U12, Sunbeam Tower 120 eller Scythe Ninja Plus. Selv skal jeg kjøpe Noctua NH-U12 Edit: Har du Dfi LanParty og thermaltake tsunami? Endret 25. desember 2006 av -PeeWee- Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Noctua NH-U12, Sunbeam Tower 120 eller Scythe Ninja Plus. Selv skal jeg kjøpe Noctua NH-U12 Edit: Har du Dfi LanParty og thermaltake tsunami? 7576215[/snapback] Takker for svar De virker j****g store.... Ja det har jeg. Endret 25. desember 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 OCZ Tempest er en god kjøler og ikke så plasskrevende som mange er nå om dagen. Finner den her hos Netshop. Bruker denne på Core 2 Duo, Pentium4 og AMD X2 4200 og gir god kjøling på alle mine maskiner. Eneste minus er prisen. Temp på bilde er fra X2 Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 OCZ Tempest er en god kjøler og ikke så plasskrevende som mange er nå om dagen. Finner den her hos Netshop. Bruker denne på Core 2 Duo, Pentium4 og AMD X2 4200 og gir god kjøling på alle mine maskiner. Eneste minus er prisen. Temp på bilde er fra X2 7576240[/snapback] Jeg så på den kjøler der, men jeg synes den var ganske dyr ? Btw: Hvilket program er det der screenshoten tatt fra ? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 http://www.frostytech.com/articleview.cfm?...eid=1990&page=4 Som du ser kjøler mange bedre, men den er god. Selv har jeg Artic Cooling Freezer 64 Pro. Den er bedre og koster mindre... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Ok... Men den ser litt stor ut igjen. Tror dere den passe sånn cirka hvis dere ser på bildene ? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 lett å montere ja, sitter rimelig godt men can vippes litt fram og tilbake, men det er ikke noe problem. vifta er koblet til nb uttaket på hk, og er også umulig å komme til uten å demontere en masse så jeg kan ikke hjelpe deg med temp uten vifte heller sad.gif men det er en stor tråd med bilder og temps på http://www.dfi-street.com Fra her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå