Håvard Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Satt å titta på "NasaCast"... Nasa sin podcast og videocast.. Jeg så en film, der de mente de hadde bevist at det er vann på mars. Ta en titt på Mars Discoveries. Da er det vel større sjangse for liv? Hva tror dere? Podcast om det samme temaet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) De viste jo på TV'n for en stund at vann hadde rent i et av kraterne på Mars. Så viste de bilder tatt noen år tidligere, og da var ikke mønsteret etter rennende vann der. Derfor er det jo ganske tydelig at det er vann der. Om dette gir større sjanse for liv er jo usikkert. Gleder meg til folk får landa på Mars og tatt prøver, og kanskje finner mikrorganismer eller bakterier. Er spennende dette. Endret 25. desember 2006 av Knut_ Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 De viste jo på TV'n for en stund at vann hadde rent i et av kraterne på Mars. Så viste de bilder tatt noen år tidligere, og da var ikke mønsteret etter rennende vann der. Derfor er det jo ganske tydelig at det er vann der. Om dette gir større sjanse for liv er jo usikkert. Gleder meg til folk får landa på Mars og tatt prøver, og kanskje finner mikrorganismer eller bakterier. Er spennende dette. 7576546[/snapback] Jepp.. Etter at jeg så den filmen fra denne tråden, ble jeg også sikker på at det ikke bare er på jorden det er inteligent liv. Så.. Mars kan jo være første steg til liv.. Vann er jo et tegn på at det KAN være liv der. (små sjangser, men) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå