Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Star Wars Episode I forandret mitt liv, det er sikkert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Før den filmen kom, viste jeg ikke hvor bra film kunne være. Jeg husker at mamma og pappa overrasket meg og broren min en dag, med å ha kjøpt VHS-spiller og Star Wars Episode I. Livet kunne rett og slett ikke bli bedre. Gyldne tider... Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg mener selv at ingen TV serier eller filmer har endret meg. Men kanskje gitt meg ett annet syn på ting, men kanskje den eneste filmen som har endret meg og min vaner er nok Supersize me. Den er massiv, endret totalt kosthold etter det. Diverse andre serier/filmer som har gitt meg annet syn på ting. Veronica Mars og One Tree Hill, har fått meg til å se annerledes på ungdomslivet, fått meg til å ta litt mer sjangser tror jeg. Det har samtidig latt meg se hvor ekstremt mye serie skapere kan dra ut et konsept. Finding Neverland, The Elephant man, The Boondock Saints og Big Fish, har gitt meg et annet syn på livet, på det å ta sjangser, være fonøyd med seg selv og det å bare leve mens man har sjangsen. Så kan jeg si at det er vell en godt om 100 filmer som har fått meg til å le, 50 som har fått meg til å gråte, 20 som ha fått meg til å grøsse og kanske 70 som har gjort meg til en romantiker. Er så utrolig mange fantastiske filmer ute i verden. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 The Matrix forandret meg veldig. "Reality is in fact only electric impulses interpreted by your brain." Nå sitter jeg og tenker eksistensielt og kontrafaktisk om min egen eksistens og har prøvd å definere hva jeg egentlig er i en universiell sammenheng. Damn you, Wachovski-brothers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå