erriksen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei.. Jeg hadde hatt stor interesse av å høre hvilken filmer/serier som forandret ditt liv? En film som gav deg noen svar, som du kjente deg igjen i, litt som livet før etter jeg så serien? eller en film som forandret ditt syn på ting. Jeg begyner med mine valg: -Dexter denne serien gav meg noen svar, og jeg gjenkjente meg i noen situasjoner, ikke det at jeg er en seriemorder -American Beauty fordi jeg er fan av at man kan bryte ut av sitt vanlige og ikke alltid være "normal" -Fight Club denne filmen ga meg også et litt annet syn på ting... Blir interesant å høre deres valg Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Ja, jeg vet høres søkt ut, men etter Lost er jeg ikke så veldig fan av å fly lengre, for tenk om det plutselig bare kommer den overdrevne turbulensen da! Også brekker hele flyet i 3 biter og vi faller ned til bakken Det hadde vært litt kjipt ja. Eller kanskje det sitter en gærn skotte i en bunker og får oss til å styrte o_0....jeg liker ikke å fly jeg Endret 26. desember 2006 av Whoopy Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Fight Club, før denne filmen trodde jeg ikke det var mulig å være så kul som Tyler Durden. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hooligans og Snatch - Fikk meg noen nye idoler. Diverse personer i de 2 filmene jeg ser opp til. One Tree Hill serien - Forandret mitt syn på det aller meste. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 MacGyver: Makan til kar skal man lete lenge etter. Han har svaret på alt! Lurer du på noe, ja, så kontakt MacGyver Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Den eneste måten filmer har forandret meg, er at de har fått meg mer interessert i film. To vesentlige filmer i den sammenhengen, er "The Shining" og "A Clockwork Orange". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Blade Runner (1982) Dette er filmen som gjorde meg til filmfantast. Har sett den over femti ganger og den per dags dato verdens beste film. Sinbad of the Seven Seas (1989) Denne filmen forandret synet mitt på hvor bra en dårlig film faktisk kan være. Tusen takk til TVNorge som viste denne filmen klokka 03, natt til en tirsdag mens jeg jobbet med et norskprosjekt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Fight Club/American Psycho har gjort meg til det skremmende kule, sjarmerende mennesket jeg er idag. Tyler Bateman, at your service. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Star Wars Dette var filmen som gjorde meg skikkelig gira på film. og at det var akkurat denne filmen, er nok også grunnen til at sci-fi er min favoritt genre. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Tror faktisk ingen filmer har forrandret meg, ikke nok til å bli nevnt uansett. Det er helst musikken som har utdannet personligheten min. Filmmediet er heller noe som lar meg gjenoppleve følelser Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hostel og The Island filmer som skremmer meg litt, og får meg til å tenke. Folk gjør jo alt for penger. Sinnsykt mange mennesker blir sporløst borte vært år, (hostel) selv om hostel er nok en overdrivi versjon av sånn jeg kanskje tror det egentlig er. Og det samme tenker jeg om klone greiene i The Island. om noen år så hadde ikke det vært veldig fjernt å gjøre for masse penger.. penger er gift. Hehe, jeg er litt på filosofern akkurat nå. Tipper jeg synes det jeg har skrivd nå virker litt dumt i morgen. men men Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Crash, Hurricane og In the name of the father Er filmer jeg trur har hatt en innvirkning på meg. Var veldig i mot alt som var annerledes når jeg var mindre, men har fått et helt annet syn på ting de siste åra. Trur noe av grunnen kan være filmer som de jeg har nevnt, men det er selfølgelig ikke ene og alene grunnen til at jeg har forandret mitt syn på å være annerledes. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Blade Runner (1982)Dette er filmen som gjorde meg til filmfantast. Har sett den over femti ganger og den per dags dato verdens beste film. Sinbad of the Seven Seas (1989) Denne filmen forandret synet mitt på hvor bra en dårlig film faktisk kan være. Tusen takk til TVNorge som viste denne filmen klokka 03, natt til en tirsdag mens jeg jobbet med et norskprosjekt. 7585752[/snapback] Directors cut, eller den vanlige utgaven? Endret 2. januar 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Superbad fikk meg til å innse at jeg aldri kom til å le like mye på 2 timer. IT, som jeg så da jeg var 5 år, gjorde at jeg hadde traumer for klovner i 7-8 år senere. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Lord of the Flies (1990) - Såg denne da jeg var temmelig ung. Filmen viste meg at uansett hvor mye teknologi vi har rundt oss og hvor mye penger vi har, så er vi alle rovdyr med draps instinker. Uansett alder. Men siden da har jeg sett orginalen (1963) og den er klart bedre, men den fra 1990 var den versionen jeg først hadde sett. The Shawshank Redemption (1994) - Hjalp meg igjennom en svært mørk tid (faren min døde det året) og beviste til meg at så lenge du ikke gir deg og setter mål klarer du deg igjennom de verste situasjonene, selv de som virker umulige. Endret 4. februar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 The Shawshank Redemption (1994) - Hjalp meg igjennom en svært mørk tid (faren min døde det året) og beviste til meg at så lenge du ikke gir deg og setter mål klarer du deg igjennom de verste situasjonene, selv de som virker umulige. Ikke dårlig Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 SCARFACE Fy faen.. den forandret livet mitt.. og den holdningen hans, og hva han oppnår.. gud :S fra 0 til å eie hele miami ^^ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Garden State Enormt god film som illustrerer livet til ein som vender tilbake til heimbygda si. Musikken er digg, og eg elskar sjølve settinga. I tillegg er eg ein stor fan av hovudpersonen, som og har regissert filmen. Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Finding Neverland. Hva jeg fikk ut av å se den blir vell egentlig bare å oppsummere moralen i den. Livet er sånn du selv er overbevist om at det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå