Gå til innhold

Crazy lagg i CS...

Anbefalte innlegg

Here's the deal.

Som dere ser i min signatur så er skjermkortet mitt defekt. Men jeg må spille cs, Bf1942 og UT2003... eller så er ikke livet verdt å leve... (heldigvis så er et erstatningskort på vei fra creative!!)

jeg lånte et skjermkort hos en kamerat... S3 trio"3d"... med hele 2MB ram. Jeg prøvde å fyre igang Bf, og UT men det var kun CS som virka... Grafikken var overraskende med tanke på skjermkortet.

Men grafikken er ikke problemet mitt... Når jeg spiller så henger spillet seg. D.v.s at hvis jeg løper framover. så stopper den ikke å springe før etter en stund... Det samme hvis jeg skyter. Da skyter han helt til ammo'n går tom.

SÅ jeg lurte på om det har med skjermkortet å gjøre eller er det noe annet galt... CS virket perfekt med det gamle kortet mitt....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FPS'en din kan du jo alltids få opp, selv uten console. Derfor vi har noe som heter config.cfg

Skriver ganske enkelt bare net_graph 1-4 eller eller cl_showfps 1 . Hvor du skal se net_Graphen din kan du selv bestemme ved hjelp av net_graphpos 1-3(hvis jeg ikke husker helt feil) Lykke til med ditt spill

Lenke til kommentar

Hadde faktisk det samme problemet selv, og jeg fant ingen løsning på det. Men etter en reinstall funka spillet helt fint. "Lagg" hadde jeg ikke mye av, så det tror jeg, som Erik sa, har lite med saken å gjøre. Det var rett og slett en feil et eller annet sted som jeg ikke fant ut av.

Jens Lund

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TheOne[X] på 2002-11-23 21:46 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...