Ole_Kr Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Første gangen jeg legger noe bilde her (hvis jeg får det til?) Si hva dere vil. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Legg ut et mindre bilde. Det er lettere å bedømme det når det er mindre. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Litt mye rot i bakgrunnen. Prøv å gjør den mer difus/blurry. Den buskassen til venstre i bildet var også litt lei =/ Ellers så var det jo et fint motiv og en god ide, men kanskje ikke helt riktig komposisjon? Det er mulig jeg er litt for streng her Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Synes dette var et ganske fint bilde jeg. Hadde vært moro å sett det i S/V, tror det kunne gjort en del for dette bildet. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Som aktiv syklist synest jeg først og fremst synd på syklene. Bildet fungerer greit som dokumentar, men er plaget av en del fargestøy, i hvertfall i full størrelse Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 For et stort og støyfullt bilde. Jeg tror jeg liker denne triste grå fargegrøten... Helst legg inn et mindre bilde, jeg kjører 1600x1200 på skjermen, og alikevel ble dette for stort bilde. Men tror det har potensiale, legg inn et mindre så får vi se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå