MokkaKaffi Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Er det noen som vet hva "heltall" formelen man bruker når man skal beregne skatt i lønnsberegning heter på engelsk. Jeg har engelsk office så jeg sliter litt. Hva skal jeg skrive i stedenfor heltall? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Sjekk under fx så velger du en av formlene der, hakke excell akkuurat nå Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Og hvor er det? Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Har engelsk office selv, så sjekka det opp. INT() er funksjonen :smile: Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Hvordan ser jeg formlene? På norsk trykker man ctrl+j. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Vet ikke heilt hva du mener, men trykk på fx-knappen rett til venstre for den linja du skrive formla i (den kvite lange). Ellers er hjelpefunksjonen relativt intelligent, jeg søkte på "whole number" og fikk opp int() fuksjonen :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå