Fr0ysa Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har en PC med to brukere. Jeg er innlogget på den ene brukeren og skal flytte noen filer fra en annen PC til denne PCen. Dette kan ta litt tid så jeg vil gjøre noe annet mens flyttingen pågår. Problemet er at Windows logger av brukeren automatisk når PCen ikke har vert rørt på en stund. Da kommer jeg ut til velkomstskjermen og må skrive inn passordet til brukeren på nytt for å komme inn igjen. Alt er selvfølgelig som det var før brukeren ble logget av, bortsett fra at flyttingen har stoppet opp og "klikket". Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan hindre at Windows logger av brukeren automatisk, men det må da finnes en enklere løsning enn at jeg må røre på musen med jevne mellomrom for at flyttingen skal gå som den skal! Er det noen som har samme problemet? Er det noen som vet hvordan man kan fikse det? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Finn frem skjermspareren din og fjern avkrysningen som vist i bildet under: Videre kan du sette 'Never' eller 'Aldri' på de tre nederste valgene (hard disks, standby og hibernates) når du trykker på Power-knappen i bildet over: Lenke til kommentar
Fr0ysa Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg fjernet passordet til brukeren og da ble den ikke logget av automatisk! Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg