ZaiCoN Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=52675 skal ha meg 1 til sånn og kjøre sli, men finner det ikke på noen nett sider, noen som vet hvor kan kjøpe dette? Lenke til kommentar
gardso Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Viss du ser noen centimeter lenger nede, på nettsiden du linket til, er der ett utvalg av 5 butikker i Norge, hvor du kan få kjøpt dette skjermkortet. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Viss du ser noen centimeter lenger nede, på nettsiden du linket til, er der ett utvalg av 5 butikker i Norge, hvor du kan få kjøpt dette skjermkortet. 7576537[/snapback] Men de har de ikke på lager og de har gått ut av produskjon om man gjør litt mer research ! Da må du evnt. finne noe brukt noe ! Hadde 2stk for salg for under 2 uker siden, men de er nå solgt så av meg for u nok ikke .... Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Prøv bruktmarkedet Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 oj, hvorfor gikk de ut av produksjon? har et selv og tenkte å kjøpe et til når jeg får meg sli hovedkort.. Lenke til kommentar
gardso Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har du prøvd å sendt e-mail til bedriftene som er listet opp på prisguide siden, og spurt om de kunne fått tak i noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå