Martin-sama Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Hei! Jeg bare lurte på om det er noen her som kan si meg hvor mye min "gamle" gitar er verdt. Fikk meg ny i høst, og bruker ikke denne lenger. Jeg vet ikke hvor gammel den er, faren min kjøpte den brukt for fire år siden. Jeg tror det er en Rickenbacker-kopi, men det sier meg svært lite. Hele gitaren Stemmeskruene "Kroppen" Noen som kan si meg hvor mye kan jeg kan få for denne? Det er en brukt, gammel, kopi, så får vel neppe noe særlig for den. Men er nysgjerrig Si ifra hvis jeg skal legge ut mer detaljerte bilder. MVH Martin Endret 25. desember 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Jeg vil tippe rundt 1800 eller noe sånt. Kommer litt ann på singelcoilene og/eller humbuckerne. Vet du hvilket merke de er? Endret 27. april 2007 av ArnoldLayne Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Tror ikke jeg ville ha gitt 1800 for denne gitaren, i hvert fall ikke uprøvd, men den ser jo fin ut. Etter en prøvespilling og inspeksjon, så kanskje. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hadde den vært litt renere hadde den vært mer lokkende Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Hehe, jeg takker for svar altså. Men denne tråden er ganske gammel og gitaren er solgt for lenge siden. Den ble solgt etter 3 minutter på finn.no 1000 kromer fikk jeg for den, ganske fornøyd, den var jo ikke helt i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå