sbjellis Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har problemer med å overføre filmen fra mitt panasonic nv-gs280 dv kamera til Mac og iMovie. Jeg bruker en firewirekabel og får filene inn i iMovie, men oppløsningen på bildet på mac'en virker å være av mye dårligere kvalitet enn på displayet på kameraet. Hva er galt? Trenger jeg å laste ned flere drivere på Mac'en for å ikke miste kvalitet når jeg overfører til Mac'en? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 No har ikkje eg brukt Mac og iMovie, men eg kan ikkje tenkje meg at du treng gjere noko ekstra. Merk at oppløysninga på videoen i utgangspunktet ikkje er høgare enn 720*576, og at nokre redigeringsprogram set ned kvaliteten på førehandsvisinga for å gjere det enklare for maskina å vise videoen. (Veit ikkje om det gjeld for iMovie.) Lenke til kommentar
sbjellis Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 No har ikkje eg brukt Mac og iMovie, men eg kan ikkje tenkje meg at du treng gjere noko ekstra. Merk at oppløysninga på videoen i utgangspunktet ikkje er høgare enn 720*576, og at nokre redigeringsprogram set ned kvaliteten på førehandsvisinga for å gjere det enklare for maskina å vise videoen. (Veit ikkje om det gjeld for iMovie.) 7575745[/snapback] betyr det da at hvis jeg brenner filmen på CD vil jeg få full oppløsning igjen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 DVD meiner du? Då vil det truleg verte bra ja. Det er forresten enkelt å sjekke om videoen er i full oppløysning. Finn kvar dei ligg på disken, og sjå på eigenskapane til ei av filene. Oppløysninga skal som sagt vere 720*576, storleiken slik at det er rundt 13GB per time. Elles vil oppløysninga og kvaliteten på det ferdige resultat avhenge av kva innstillingar du bruker når du eksporterer frå iMovie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå