Gå til innhold

Datamus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ihvertfall hørt at med trådløs mus så er det en "latency" fra du trykker til at det blir registrert. Er du da en hektisk fps-spiller (cs, UT2k3, Q3 e.l.) så vil jeg anbefale deg til å kjøpe mx 500. Holder du deg derimot til strategi spill eller rpg så ville jeg personlig gått for mx 700.

 

mvh en farlig tiger

:razz:

Lenke til kommentar

har bare prøvd mx500.

 

Den var litt uvand form på i starten men etter ca en times aktiv bruk so var eg blitt litt bedre kjent med den og dens funksjonar. Eg og sto mellom dei to rottene når eg skulle kjøpe valget mitt falt på 500 versionen rett og slett fordi eg ikkje lika styret med senderen bytte batteri(batteri som ryker) osv. men det er sikkert et godt valg uansett kva du velger i og med att logitech lager utstyr av ypperlig kvalitet. Musa var omtrent like bra som min avdøde razor Bommslang 2k R.I.P.

 

håpar det hjalp litt med valget ditt.

 

 

Edt: fixa skrivleif...

Edmund

 

[ Denne Melding var redigert av: EddIe på 2002-11-22 18:41 ]

Lenke til kommentar

jeg har en mx700. jeg spiller MYE.. og LENGE.. og battteriet holder i tre dager uten problemer.. dette er da tre dager hvor musen beveges i 10 timer om dagen. MINST! får varsel i god tid før batteriet er tomt og da kan jeg lade den i 20 min så har jeg batteri frem til kvelden igjen slik at jeg kan legge den i krybba si.. og når det gjelder forsinkelse.. så er det null og ingen forsinkelse.. dette er den mest kontante musa jeg har vært borti.. etter denne så føles M$ 3.0 musa som en slarkete og unøyaktig mus.. NEVER AGAIN back to the former greatness MS MOUSE.. og jeg var ms fan på musesiden.... fikk badetiss av å se en logitech mus.. dette har nå endret seg. :grin: nå er det kontant ereksjon når jeg ser og tar på en mx700.. :grin:

Lenke til kommentar

Jeg synes i hvert fall at MX700 er minst like bra, om ikke bedre enn Dual Optical, det at den er trådløs har ikke lenger noe å si for hvor kjapt eller nøyaktig den reagerer. Dersom jeg hadde hatt valget mellom disse to musene hadde det ikke vært tvil, MX700 er den beste datamusen jeg har brukt og man slipper i tillegg ledningen som kan være i veien når man har mange ting på databordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...