Erlendz Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg Skal kjøpe meg ny datamus. Skal ha enten logitech mx 500 eller 700 Hvilken bør jeg velge? Jeg vil helst ha 700 siden den er trådløs, men siden jeg ikke har prøvd noen av de to vet jeg ikke om den trådløse teknologien i 700 musa er bra. Er den det? Vil jeg merke forskjell i spill på 500 og 700? Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg har ihvertfall hørt at med trådløs mus så er det en "latency" fra du trykker til at det blir registrert. Er du da en hektisk fps-spiller (cs, UT2k3, Q3 e.l.) så vil jeg anbefale deg til å kjøpe mx 500. Holder du deg derimot til strategi spill eller rpg så ville jeg personlig gått for mx 700. mvh en farlig tiger :razz: Lenke til kommentar
dnort Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg har MX700 og merker ikke noe til forsinkelse. Har også en Logitech Cordless MouseMan og med denne blir det for "lagg" dersom jeg beveger musen fort, noe som ikke skjer med MX700. Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 ja ok. Er bare noe jeg har hørt, og jeg trodde på det :razz: sry hvis jeg påvirket deg i gal retning av det endelige valget ditt :sad: Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 jeg spiller både cs og unreal 2k mye. Spiller også rollespill og strategispill. Jeg spiller det meste. er det noen som har prøvd både 500 og 700 som vet om det er noen forskjell på de to bortsett fra at 700 er trådløs? Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 har bare prøvd mx500. Den var litt uvand form på i starten men etter ca en times aktiv bruk so var eg blitt litt bedre kjent med den og dens funksjonar. Eg og sto mellom dei to rottene når eg skulle kjøpe valget mitt falt på 500 versionen rett og slett fordi eg ikkje lika styret med senderen bytte batteri(batteri som ryker) osv. men det er sikkert et godt valg uansett kva du velger i og med att logitech lager utstyr av ypperlig kvalitet. Musa var omtrent like bra som min avdøde razor Bommslang 2k R.I.P. håpar det hjalp litt med valget ditt. Edt: fixa skrivleif... Edmund [ Denne Melding var redigert av: EddIe på 2002-11-22 18:41 ] Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 jeg har en mx700. jeg spiller MYE.. og LENGE.. og battteriet holder i tre dager uten problemer.. dette er da tre dager hvor musen beveges i 10 timer om dagen. MINST! får varsel i god tid før batteriet er tomt og da kan jeg lade den i 20 min så har jeg batteri frem til kvelden igjen slik at jeg kan legge den i krybba si.. og når det gjelder forsinkelse.. så er det null og ingen forsinkelse.. dette er den mest kontante musa jeg har vært borti.. etter denne så føles M$ 3.0 musa som en slarkete og unøyaktig mus.. NEVER AGAIN back to the former greatness MS MOUSE.. og jeg var ms fan på musesiden.... fikk badetiss av å se en logitech mus.. dette har nå endret seg. nå er det kontant ereksjon når jeg ser og tar på en mx700.. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 haha.. jeg vil helst ikke vite om du har flere hw relaterte fetisher... Dere sier at mx700'n er så bra, men hvordan er den vs. dual optical som jeg synes eier hardt i q3 hvor ting skjer fort. Lenke til kommentar
dnort Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg synes i hvert fall at MX700 er minst like bra, om ikke bedre enn Dual Optical, det at den er trådløs har ikke lenger noe å si for hvor kjapt eller nøyaktig den reagerer. Dersom jeg hadde hatt valget mellom disse to musene hadde det ikke vært tvil, MX700 er den beste datamusen jeg har brukt og man slipper i tillegg ledningen som kan være i veien når man har mange ting på databordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå