Gå til innhold

Nintendo Wii fakta og diskusjon

SWRT91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er iallefall èn ting jeg lurer på:

MÅ man bruke wii-remoten til å spille alle spillene med, eller kan man bruke classic-kontrolleren (eller GameCube-kontrolleren) i stedet?

Kan godt tenke meg at det blir kjedelig å drive og vifte med den wii-remoten hele tiden når man vil slappe av i sofaen med et spill.

Lenke til kommentar

MÅ man bruke wii-remoten til å spille alle spillene med, eller kan man bruke classic-kontrolleren (eller GameCube-kontrolleren) i stedet?

Kan godt tenke meg at det blir kjedelig å drive og vifte med den wii-remoten hele tiden når man vil slappe av i sofaen med et spill.

7576727[/snapback]

Du må nok bruke wiimoten, men det er minimalt med bevegelse som skal til for å spille. De overdriver det krafitig i reklamene for å si det slik.

Lenke til kommentar

7576727[/snapback]

Du skal ta det med knusende ro (bokstavelig talt). Styringen på Wii er så sensitiv at det ikke er nødvendig å dælje løs med kontrolleren om du ikke vil. Jeg har slappet av og spilt TP i hele dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...