SWRT91 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Dette er et forum til Nintendo Wii som man kan snakke og spørre om alt mulig når det gjelder Nintendos nye, beste kosoll. Endret 26. desember 2006 av SWRT91 Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 selv om jeg vet mye. 7575459[/snapback] Så hvorfor starter ikke du med å fortelle det du vet? Lenke til kommentar
ulven82 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 eller sjekke ut andre nintendosider. hva med Wiidottkåmm? Lenke til kommentar
Dal Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Er iallefall èn ting jeg lurer på: MÅ man bruke wii-remoten til å spille alle spillene med, eller kan man bruke classic-kontrolleren (eller GameCube-kontrolleren) i stedet? Kan godt tenke meg at det blir kjedelig å drive og vifte med den wii-remoten hele tiden når man vil slappe av i sofaen med et spill. Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 man må bruke wii-remoten men du kan spille gamecube spill på den og laste ned klasikke spill Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Er iallefall èn ting jeg lurer på: MÅ man bruke wii-remoten til å spille alle spillene med, eller kan man bruke classic-kontrolleren (eller GameCube-kontrolleren) i stedet? Kan godt tenke meg at det blir kjedelig å drive og vifte med den wii-remoten hele tiden når man vil slappe av i sofaen med et spill. 7576727[/snapback] Du må nok bruke wiimoten, men det er minimalt med bevegelse som skal til for å spille. De overdriver det krafitig i reklamene for å si det slik. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Er iallefall èn ting jeg lurer på: MÅ man bruke wii-remoten til å spille alle spillene med, eller kan man bruke classic-kontrolleren (eller GameCube-kontrolleren) i stedet? Kan godt tenke meg at det blir kjedelig å drive og vifte med den wii-remoten hele tiden når man vil slappe av i sofaen med et spill. 7576727[/snapback] Du skal ta det med knusende ro (bokstavelig talt). Styringen på Wii er så sensitiv at det ikke er nødvendig å dælje løs med kontrolleren om du ikke vil. Jeg har slappet av og spilt TP i hele dag. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det er vel noen kommende spill der man spiller uten Wiimote-saken. SSB:B skulle visst benytte seg av enten Classic eller GC-kontrollere. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Kan godt tenke meg at det blir kjedelig å drive og vifte med den wii-remoten hele tiden når man vil slappe av i sofaen med et spill. 7576727[/snapback] Er ikke kjedelig i hele tatt, det får deg bare til å leve deg mer inn i spillene Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Man kan til og med sitte helt vanelig i en sova og spille som vanelig, bare at du beveger hånden din litt fram og tilbake og at du er mer med i spillet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg ser ikke helt poenget med tråden. Hvorfor opprette en faktatråd osv. når du ikke kommer med fakta selv? Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg