Barry White Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 hei! Her en dag gjorde jeg et skikkelig gokjøp.... trodde jeg. Men det viste seg at de fantastiske 800MB cd'ene jeg hadde kjøpt ikke virket! Jeg har hørt at noen brennere har problemer med 800MB. Er det noen måte å kunne fikse dette problemet? MVH Terje Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Du kan først sjekke på denne linken om brenneren din skal være kompatibel. Hvis den skal være det, prøv å oppdatere til siste firmware versjon. Du har selvfølgelig lest denne guiden? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 -Først oppdaterte jeg driveren min til min SW-408B -Så kjørte jeg Nero 5.5.9.17 og prøvde disc-at-once med 90 min -når jeg nå fikk se beskjeden fra deg gikk jeg inn på hjemmesida til "brennetesterne" og fant ut at model 408 (uten noe mer) var testet hos samsung. -Jeg skrudde ned fra 90 min til 89.59 som det sto på siden -Jeg er nødt til å sette inn cd'en når den der menyen om at du skal putte inn CD kommer opp ellers så går sysemet TREIGT fordi CDROMEN leser cd'en så utrolig lenge -Nå har jeg vel ventet ca 5 min og ingenting skjer! Help Me! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå