Fruktkake Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har tenkt å bli en kunde hos eMusic, men jeg lurer på om det er lovlig å handle fra dem? Disse ser ut til å passe mine behov, ettersom allofmp3 ikke er 100% lovlig. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Joda, mener de skulle være lovlige ja. Stod noe om det i forbrukerrapporten. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Har prøveperiode nå, og er storfornøyd. Lastet ned Castaways And Cutouts av The Decemberists. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 De hadde jammen meg dårlig utvalg, når jeg ser nærmere på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 emusic er lovlige ja. det er derfor du vil finne få veldig kjente artister der. fordi de fleste kjente artister vil ikke selge digitale låter uten DRM. alt på emusic er fritt for DRM og emusic vokser fort rett og slett fordi det er dette vi vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå