Gissan Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei! Sitter nå midt oppi et dilemma hvor jeg vurderer å selge min helt greit brukte W800i. (hvor mye kan jeg få for den? ) Det står om 3 telefoner nå: Samsung Z540 Sony Ericsson K800i Nokia N73 Dette er kriteriene: - Brukervennlig - Stor og god skjerm - Greit kamera - Helst minnekort-støtte - Helst 3G - Gode MP3-funksjoner - Mulighet for å spille av MP4 - Greit design - Helst Bluetooth eller IR og EDGE Enkelt og greit: Hva burde jeg velge? Lenke til kommentar
Migr Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 jeg har n73, den e veldig treig oppstår ofte feil med den. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 jeg har n73, den e veldig treig oppstår ofte feil med den. 7578702[/snapback] Har hørt at mange har opplevd problemer med N73, men det er en god telefon selvom, har jeg forstått min tante rett.. Noen andre som har noen innvendinger på mobilvalget mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå