Staalkontroll Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hørtes innviklet ut...Er Sata raskere eller noe? 7585914[/snapback] gå for usb du, det enkleste er ofte det beste 7587082[/snapback] Second that. Kan også anbefale WD my book serien Lenke til kommentar
kalli Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) gå for usb du, det enkleste er ofte det beste __________________________________________________________ Second that. Kan også anbefale WD my book serien Ja... Blir sikkert like bra for meg med vanlig usb... Det enkleste er kanskje det beste...! Men hadde fortsatt vært fint og fått oppklart i de greiene! Les her: Skjønner fortsatt ikke disse Sata greiene helt... Er Sata ett kort som jeg må skru opp laptop'en får å sette inn? Og så setter jeg en ledning derfra til en eksternharddisk, og så går det fortere og overføre filer?Og de store greiene du linka til KAS, hva var det? Eksternharddisk for Sata? Eller er det det som er Sata eller eSata? Er litt forvirra her. Setter stor pris på hjelp! 7610751[/snapback] På fohånd takk for svar! Endret 31. desember 2006 av kalli Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Ingen som kan forklare meg? Hadde jo hvert fint og vite hvis jeg skulle få bruk for noe Sata greier etterhvert...! På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det han linker til er en hd med sata, og det andre er et "kabinett" som du setter disken inni. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Har bestemt meg for Western Digital My Book Essential Edition 250 GB nå... Men har aldri handlet på nettbutikk før... er det forskjellig porto fra butikk til butikk? Bør jeg kjøpe fra PS Data.no (890kr) eller Komplett.no (950kr)? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har bestemt meg for Western Digital My Book Essential Edition 250 GB nå... Men har aldri handlet på nettbutikk før... er det forskjellig porto fra butikk til butikk? Bør jeg kjøpe fra PS Data.no (890kr) eller Komplett.no (950kr)? 7627508[/snapback] her ser du hvor den er billigst https://prisguiden.no/product.php?productId=42802 Lenke til kommentar
kalli Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Ja, har sett på prisguiden... og det er ikke det jeg spør om! Men har tenkt og bestille fra enten Komplett eller PS Data... Så det hadde hvert fint om du kunne svare på det jeg spurte om! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Hei! Skal kjøpe meg en ekstern harddisk nå jeg også, og lurte på hvordan en eSATA disk får strøm? USB 2 får vel igjennom USB kabelen, eller må man ha strømforsyning til harddisken uansett? edit: Hvor stor er forskjellen i fart mellom USB2 og eSATA? til trådstarter: Jeg foretrekker å kjøpe fra PSData, de har litt billigere porto og etter min erfaring raskere levering. God kundeservice er det også Skal bestille min derfra. 70,- dyrere enn shg.no, men det får bare være =) Endret 2. januar 2007 av Zappza Lenke til kommentar
kalli Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Edit: Går det ann! Fant det ut... Endret 2. januar 2007 av kalli Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Den oppdateres ja, men har du sjekket at det ikke blir lagt til i handlekurven? Den er oppe til høyre. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Ja. Jeg fant det ut rett etter jeg hadde posta den posten... Så nå er den bestilt! Håper jeg blir fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå