Gå til innhold

Trenger hjelp til nytt vannkjølingssystem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, det er en sånnen jeg har

7579183[/snapback]

da har du klokket den veldig masse! men det er jo bra for vil aldri klokke mer enn det der jeg :) men er det noen problemer og legge til et gpu kjøle element? og går det ann og bytte på hvor radiatoren står forhold til pumpe?

Lenke til kommentar

da tror jeg at jeg går for et sånt et siden det er god kjøling til grei pris + at jeg slipper og bruke en evighet på og bestemme hva som skal være i et egen komponert.

Et siste sprøsmål om det TT systemet den doble radiatoren kan den monteres inne i kabinett uten beina?

Edit: kunne tenkt meg noen kommentarer angående de andre setta også for ordens skyld evt. et system du/dere setter sammen på forhånd takk.

Endret av Amdmannen
Lenke til kommentar

jeg har bare et problem med thermaltake kittet, mange mener det er dårlig og mange mener at prisen er for god til å være sann så lurte egentlig på om noen flere enn hellemyr kunne si noe om kittet eller andre anbefalinger de har og husk jeg har ingen problemer med og bestille løsdeler og ikke sett hvis det har noe å si

Lenke til kommentar

Mange hadde dårlig erfaring med det første settet, og dette skremte flere vekk fra Thermaltake som vannkjølingsprodusent. De nyeste settene er det derfor få som har prøvd i forhold til den første revisjonen. Siden førsteutgaven av BW har pumpe, blokker, standardslanger (og kanskje radiator) blitt endret. Og det til det positive. Jeg har god erfaring fra det første settet, og tror de nyere settene er passende som lavpris-sett med ok ytelse. Det er dog en start på vannkjølingseventyret, og hvem bytter vel ikke ut en del eller 20 etter at man har kjøpt noe ;)

Lenke til kommentar
Mange hadde dårlig erfaring med det første settet, og dette skremte flere vekk fra Thermaltake som vannkjølingsprodusent. De nyeste settene er det derfor få som har prøvd i forhold til den første revisjonen. Siden førsteutgaven av BW har pumpe, blokker, standardslanger (og kanskje radiator) blitt endret. Og det til det positive. Jeg har god erfaring fra det første settet, og tror de nyere settene er passende som lavpris-sett med ok ytelse. Det er dog en start på vannkjølingseventyret, og hvem bytter vel ikke ut en del eller 20 etter at man har kjøpt noe ;)

7582786[/snapback]

mulig at du kunne satt sammen et godt selvkomponert sett til maks 2000 eller noe sånt? synes det virker litt "safe" på en måte. Men for all del jeg skal ikke klage på thermaltake har jo ikke hatt noen av de og det er fortsatt i mine tanker, men skal kjøle cpu og gpu i første omgang og dette skal klokkes veldig så kan kanskje være lurt og kjøpe en skikkelig radiator og sånt med en gang?

Lenke til kommentar
Jeg ville lagt til litt ekstra på CPU- og GPU-blokk og kjøpt EK fra Komplett. AC-blokkene er av en "gammel" konstruksjon (men de er ikke dårlige - har selv erfart nytten av en god radiator)

7585119[/snapback]

så burde bytte ut blokkene? Men pumpa og Radiator er god?

Edit: Cpu blokk er denne av en bedre kvalitet?

og hvilken foreslår du til mitt Gforce 7600 kort?

Endret av Amdmannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...