Gå til innhold

Teamspeak eller ventrilo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere tenkt å leie server, google it for pris.

Ellers kan jeg si at TS bruker mindre nettverk og systemressurser. Og 20 mann på TS går helt fint å hoste om man har 1Mbit uthastighet.

Ser man bort fra det, er TS/VT stort sett en smakssak. Fretrekker TS selv, mens andre sverger helt og holdent til VT.

Lykke til med ZG og God Jul! :)

VT, helt klart..ekke det slik at i ts så hører du ingame lyder? :ohmy:

vt er vel best, men er jo egentlig smakssak..ts mener jeg du kan få leie gratis på en side..men hukser ikke hvilken..googler du litt finner du ;)

men ærlig talt så er ikke vt dyrt egentlig..vt får du isåfall på:

www.gameserver.no -> sms utleie

Mvh. Vegard :cool:

Er sånn i ventrilo og, varierer fra person til person og mic til mic, personlig bruker jeg ventrilo men savner administrativ optionene på teamspeak, sånn som at man kunne ha Server Admin og Channel Admin. Var ett eller annet som jeg synes var bedre med TS også, men ventrilo er greit det og, merker egentlig ikke mye forskjell bortsett fra noen administrative optioner som er borte.

Er sånn i ventrilo og, varierer fra person til person og mic til mic, personlig bruker jeg ventrilo men savner administrativ optionene på teamspeak, sånn som at man kunne ha Server Admin og Channel Admin. Var ett eller annet som jeg synes var bedre med TS også, men ventrilo er greit det og, merker egentlig ikke mye forskjell bortsett fra noen administrative optioner som er borte.

7580287[/snapback]

Det er kanskje mye det samme som holder meg trofast til TS også når du nevner det. Føler meg liksom litt naken om jeg ikke kan slenge opp en kanal for å snakke piss på, gi folk mulighet til å registrere seg, endre tilgangrettigheter o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...