Pylsa Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 hei! er det noen her som vet hvor man får tak i frontdeksler for slot-in dvd spillere? Lenke til kommentar
Pylsa Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Det hadde vært kjekt om jeg fikk svar Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 prøv Microplex.no??? Lenke til kommentar
Pylsa Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Microplex har ikke til slot-in, jeg lurer på om det i hele tatt finnes frontdeksler til dem. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg er like "desperat" som du er, jeg leter også etter det, men finner det ikke. Tviler på at det fins [ Denne Melding var redigert av: Basus på 2002-11-23 19:58 ] Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Regner med du vil ha et sort til det nye sorte kabinettet ditt.. ? Jeg løste saken på denne måten: 1. Kjøpte sptayboks på biltema til 35kr 2. Monterte av fronten, lakket den og satt den på plass. 3. Jeg ble kjempefornøyd Lenke til kommentar
Pug Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg bare lurer på en ting... eh... Ville det funke å bruke svart sprittusj på frontene til DVD-slot-in'en og brenneren? Ville det flasse av? Om det ikke gjør det, ville det da det bli bedre enn helt hvit uansett? Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 02:28, skrev Pug:Jeg bare lurer på en ting... eh... Ville det funke å bruke svart sprittusj på frontene til DVD-slot-in'en og brenneren? Ville det flasse av? Om det ikke gjør det, ville det da det bli bedre enn helt hvit uansett? alt1. IKKE BRUK SPRITTUSJ! Dette anbefaler jeg ikke at du gjør!! ta heller av fronten på X-Romen og lakk den svart, med billakk eller noe lignende, slite stedene (knappene) lakker du flere kanger, til slutt så tar du klarlakk over, kanskje også flere runder med klarlakk. Har du problemer med å få lakken til å feste seg så, pusser du med et FINT sandpapir så lakken får feste.. Dette blir MEGET bra hvis det er sikkelig utført! Alt2. Dette innebær kanskje litt mer jobb, men det blir ganske spez fint. du tar av fronten til X-Romen din kapper festene rett av ved roten av frontpanelet, kjøper deg en liten bit plexi som du du bruker en sot film på innsiden, deretter limer du på igjen beina til den gamle frontpanelet, dette burde bli bra. Jeg har ikke gjort det selv, men i teorien burde det bli utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå