Hotmale Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hallo! Jeg får en del blåmeldinger når jeg bruker datan min. De kommer opp i et øyeblikk så forsvinner de og data restarter seg, men jeg har fått med meg såpass som at det står at jeg skal sjekke for en nyere verison av en bios. Hk't mitt støtter opp til 1900+ og "beyond" og jeg bruker det med en 2000+. Asus A7N266-VM Xp2000+ 128MB DDR 40gb WD noe mer? Jeg fikk noen tips men jeg skjønte det ikke helt. Jeg har lagd en diskett, kopiert flash og biosen over på den og jeg har bootet fra disketten. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre fra der jeg er nå, fordi det står at jeg må skrive navn på den nye biosen eller noe i den duren. Jeg er nybegynner på dette feltet her så jeg takker for tips på forhand. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 var da pokker så mye mas det skulle vært fra deg da... dine 2 andre tråder har blitt stengt, du har fått advarsel om at "nestegang er det utestenging", så hvorfor gir du deg ikke bare? Edit: les manualen til kortet ditt, der står det hvordan du flacher biosen din.. og les rettningslinjene! [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-11-22 17:57 ] Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 På hvilket grunnlag skal denne posten stenges da? Det han spør om er da rimilig seriøst! Finnes mange andre posteringer på dette forum som burde stenges før denne!!! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 disse kanskje... http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=68220&forum=25 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=68502&forum=25 men hold meg utenfor denne diskusjonen, er blitt lei av å krangle med folk her på forumet.. :wink: Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hotmale: Vær hyggelig mot de som forsøker å svare, så får du flere og bedre svar. Ingen her har betalt for å hjelpe deg. Jannis: Ingen grunn til å klage på tråden når han har tatt seg tid til å forklare litt grundigere. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 vil ikke klage heller jeg, ville bare gjøre han oppmerksom på at kilogram har gitt han en advarsel om å opprette flere slike tråder... :smile: edit: det du skal skrive i det feltet der du får beskjed om å skrive inn navnet til den nye biosen er sikkert navnet på den bios-filer du lastet ned. [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-11-22 23:23 ] Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hei :smile: Husk etternavnet på biosfila når du skriver den inn! FX.. hvis fila heter "ABC.456" så skriv inn hele greia (filnavnet) når flashprogrammet ber deg skrive in biosnavnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå