Simma89 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har en mazda 323 F. I den har jeg 4 høytalere. 1 i hver dør. Hver høyttaler er på 250 W. Baki har jeg en bra forsterker (husker ikke helt navnet nå. Men den kosta 3000... I bagarsjerommet har jeg en aktiv bass som ikke er så veldig bra. Er bare midlertidig. Det er denne bassen jeg vil bytte ut. Noen som har noe bare forslag til en bass? den skal være bak i bagasjerommet. Den må ikke være aktiv. (den må ikke ha innebygd forsterker. Vet ikke helt om det er aktiv eller passiv..) Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 aktiv er med innebygd. hvor mye skal du kjøpe for? hvordan lyd vil du ha ut? mest mulit lyd så alle hører eller skikkelig kvalitet? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 vil jo ha kvalitet, men ikke altfor dyrt. Og den må være passiv. Har ikke så mye peiling så hadde vært fint om noen kom med noen forslag.. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 www.dynabel.no Kjøpte netopp forsterker derifra. veldig bra service, og fine priser. bare ta en titt rundt, så finner du noe i din prisklasse. du får jo som sagt det du betaler for, men Dynabel har bra pris/kvalites ratio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå