Fjoslen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Som topicen sier så trenger jeg litt forslag utifra et oppsett jeg har på www.komplett.no/oppsett Jeg lurer på, om jeg kan få bedre deler i samme prisklasse? Dere kan også komme med forslag til kabinett! Takker på forhånd. mvh DeDDi Lenke til kommentar
vikke-viking Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ser bra ut det, men personlig stoler jeg ikke på hiper. Bare jeg som har hatt en dårlig erfaring, vet ikke om det bare var en dårlig psu eller om de er generelt dårlige. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) hiper funker fett, ikke hør på slikt vås. tester. www.hw.no 80mm vifta går litt i spinn av og til på noen, ellers så får en ofte strøm i seg av å ta bakpå. Endret 25. desember 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Hva med et forslag til et kabinett til rundt 500kr.-700kr. Burde jeg ha mer velge en psu med mer watt? eller holder det med 580 watt Endret 25. desember 2006 av DeDDi Lenke til kommentar
vikke-viking Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Som sagt det er en personlig erfaring og det er ikke "vås". Det burde holde med watt. Hm, kabinett, jeg ville heller ha lagt ned litt mer penger og fått meg en av de billigere lian li. Kvalitet, kvalitet og litt mer kvalitet... Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Kan du legge ved link til noen lian-li kabinett, som DU ville ha anbefalt da? Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg hadde også tenkt (når jeg får penger) at jeg skulle kjøpe et til 8800GTS og kjøre de i SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå