Gå til innhold

Gir vi for mye drit til jul

dynaBel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om man gjør det riktig, kan det å gi sokker være kjekt for den som får det..

Men, bare om man gjør det

.

7575826[/snapback]

Håhå. :p Jeg fikk en 5-pakk sokker til jul, jeg, ble drithappy, for de hadde forskjellige mønstre med svart og rødt. Vanlige sokker er så kjipe. :)

Men OnT. I år søy jeg massevis av små Kirbyer til vennene mine, de tar ca en time å lage og koster veldig lite stykket, men er likevel en veldig fin gave. Til dem som står meg veldig nær kjøpte jeg noen dyre gaver. Faren min sa noe fint, da mamma ble sur for at jeg hadde brukt 800kr på gaver til tre stykk. "Man får heller gi noe litt dyrt til dem som betyr noe, heller enn billig juggel til alle."

Gleden av å gi var veldig stor i år, får mange positive tilbakemeldinger på Kirbyene, de faller godt i smak. :)

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis gav to stk. elektriske lekepistoler som lager lyd til en annen.

Han ble glad :)

7575416[/snapback]

Jeg er den som fikk de.. I gots two lazerguns *pew pew*

Ga bort et barnespill til broren min på 18 år. Og to disney spill til to av mine 15 år gamle kamerater. Alle disse er jo byttbare da.

Endret av lago
Lenke til kommentar
Meg og tre andre spleiset på en buttplug til en i klassen.. Nyttig? Hvem vet? :whistle:

7582222[/snapback]

Dere var sikkert 4 GUTTER som spleiset? :!:

7582593[/snapback]

Sånn for ren informasjon, var det bare tre av oss som hadde utovertiss.

Ja, jeg er godt kjent med det fenomenet at det svake kjønn har litt vanskelig for å se humoren i dette, men det er jo noen som skiller seg ut.

Når dette er sagt, så var offeret en gutt, og han åpnet gaven, takket høflig, og puttet den i sekken sin. Ålreit fyr. :)

Edit: Lars

Endret av UGK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...