dynaBel Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 synes det blir gidd alt for mye dritt i julegave, noe av det er rett og slett unyttig og meningsløst søppel. mens noen gir kanskje mange tullegaver. feks glasscola og sier den må oppbevares i fryseren. har du gidd tullegaver? eller fådd dritt til jul? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 fikk tannbørster et år. billig 4-paknig fra lidl eller noe Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Det er jo tanken som teller Lenke til kommentar
-Koenigsegg- Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Fikk en dårlig radio som lignet eksakt på en ipod. Var for barn fra 5 år og oppover. Og det var en seriøs gave De kunne heller bare sendt en hilsen. Jeg vil ikke ha en dritgave... edit: event: ja, men det holder med en hilsen da. eller gi samme amount i penger da. Trenger ikke gi noe unødvendig som man aldri kommer til å bruke eller sette fram. godteri er mer akseptabelt enn dritgaver.... Skjønner at man ikke kan klage på gaver, men skjønner ikke hvorfor de gjør det. Den blir jo bare lagt bort, og når den er gammel nok blir den kastet Endret 25. desember 2006 av -Koenigsegg- Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 noen som har fått stygge sokker Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 En kompiss av meg fikk en håndduk. Lenke til kommentar
-Koenigsegg- Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 noen som har fått stygge sokker 7574705[/snapback] Jeg fikk simpsons sokker Klær synes jeg er greit hvis de passe, og ikke ser HELT for jævlig. For klær trenger jeg.. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 hater stygge klær. gva er det med golk som ikke skjønner det med klær, er de i tvil så kjøp et gavekort da Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 En kompiss av meg fikk en håndduk. 7574724[/snapback] Jeg fikk tre håndduker, deriblant en som var rosa. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 en hånduk er fornuftig. du kan jo bruke den rosa som ronke klut:p Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Da jeg var mindre fikk jeg mye porselensnisser som gikk rett i søpla. Forøvrig er jeg for å gi gaver vi har mer nytte av, og som er av mer kvalitet. I år gikk hele venninnegjengen sammen og spleisa på gaver til hverandre, det fungerte kjmpebra. Vi ga gaver vi var stolte av å gi, og fikk skikkelig julestemning av det. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg er enig. De fleste vennene mine og jeg har en avtale om å ikke kjøpe noe til hverandre. Det blir bare til at vi kjøpe tullegaver som ikke blir brukt allikevel. Da er det bedre å få en klem og ev. et kort Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Enig i det. Utveksler ikke julegaver med venner, og syns det er greiest sånn. Da er det bedre at hver enkelt bruker de pengene som skulle bli brukt til gave, til å heller kjøpe seg noe selv som man vet man har lyst på, i stedet for at alle andre skal fly rundt og prøve å finne ut hva de skal kjøpe. Gaver fra/til foreldre og søsken derimot er fint. Vil heller ha EN gave jeg virkelig ønsker meg, enn drøssevis av ting jeg ikke trenger. Endret 25. desember 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
-Koenigsegg- Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 *snip* 7575009[/snapback] Ja, gaver til familie er fint. Og det trenger ikke være så dyrt heller. Jeg bor på hybel, og har ikke så god råd heller da , så jeg kjøpte V for Vendetta for 99.50 til lillebrodern. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Er liksom ikke noe store gaver, jeg får velge ut klær et par dager før jeg mottar gaven.. Kamerater gir hverandre kort med mange fine ord som varmer, og sokker og gaver som feks en planke som er limt fast en kontantkort er jo bare morsomt Jeg selv ga en brukt Dax voks til brodern som er 18 Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Tulle gaver er artig da. Jeg blir bestandig glad når jeg får en barbie dukke for 3 åringer eller noe sånnt. Hva er liksom bedre en en god latter? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg og en kompis gav to stk. elektriske lekepistoler som lager lyd til en annen. Han ble glad Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Fikk mye dritt ja, fikk masse sokker og ett sitteunderlag (er aldri utfor døren nesten) og slike ting.. men får alltid "tullegaver" fra onkelen min, i år fikk jeg en stor rakett, og en ny loddebolt (alt var seff pakket inn med 20 ruller teip osv) Brodern fikk en stoor ball, av plastposer og MASSe teip, brukte vel en 20 minutter på å få opp hele^^ Inni var det masse makkulert papir og noen poser kaffe og noe sjokolade og noe fyrverkeri og noe annet^^ Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Tulle gaver er artig da. Jeg blir bestandig glad når jeg får en barbie dukke for 3 åringer eller noe sånnt. Hva er liksom bedre en en god latter? 7575406[/snapback] Jepp. Men så har man xx antall venner + bursdager. Da er det bedre å spare pengene i jula. Da har man uansett så mange andre å gi til Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Det er jo tanken som teller 7574693[/snapback] Jeg tenker at jeg gir deg en million cash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå