Gå til innhold

Gir vi for mye drit til jul

dynaBel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en dårlig radio som lignet eksakt på en ipod. Var for barn fra 5 år og oppover. Og det var en seriøs gave :ermm:

De kunne heller bare sendt en hilsen. Jeg vil ikke ha en dritgave...

edit: event: ja, men det holder med en hilsen da. eller gi samme amount i penger da. Trenger ikke gi noe unødvendig som man aldri kommer til å bruke eller sette fram. godteri er mer akseptabelt enn dritgaver....

Skjønner at man ikke kan klage på gaver, men skjønner ikke hvorfor de gjør det. Den blir jo bare lagt bort, og når den er gammel nok blir den kastet :hmm:

Endret av -Koenigsegg-
Lenke til kommentar

Da jeg var mindre fikk jeg mye porselensnisser som gikk rett i søpla. Forøvrig er jeg for å gi gaver vi har mer nytte av, og som er av mer kvalitet. I år gikk hele venninnegjengen sammen og spleisa på gaver til hverandre, det fungerte kjmpebra. Vi ga gaver vi var stolte av å gi, og fikk skikkelig julestemning av det. :)

Lenke til kommentar

Enig i det. Utveksler ikke julegaver med venner, og syns det er greiest sånn. Da er det bedre at hver enkelt bruker de pengene som skulle bli brukt til gave, til å heller kjøpe seg noe selv som man vet man har lyst på, i stedet for at alle andre skal fly rundt og prøve å finne ut hva de skal kjøpe.

Gaver fra/til foreldre og søsken derimot er fint. :)

Vil heller ha EN gave jeg virkelig ønsker meg, enn drøssevis av ting jeg ikke trenger.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Fikk mye dritt ja, fikk masse sokker og ett sitteunderlag :huh: (er aldri utfor døren nesten) og slike ting..

men får alltid "tullegaver" fra onkelen min, i år fikk jeg en stor rakett, og en ny loddebolt :) (alt var seff pakket inn med 20 ruller teip osv)

Brodern fikk en stoor ball, av plastposer og MASSe teip, brukte vel en 20 minutter på å få opp hele^^

Inni var det masse makkulert papir og noen poser kaffe og noe sjokolade og noe fyrverkeri og noe annet^^

Lenke til kommentar
Tulle gaver er artig da. Jeg blir bestandig glad når jeg får en barbie dukke for 3 åringer eller noe sånnt. :p Hva er liksom bedre en en god latter?

7575406[/snapback]

Jepp. Men så har man xx antall venner + bursdager. Da er det bedre å spare pengene i jula. Da har man uansett så mange andre å gi til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...