lasse_hansen87 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) hei sann!! Er på utkikk etter et nytt hovedkort, et hoverkort som prosessoren E6600 fungerer greit på, skal bruke S-ATA harddisk.. Hoverkortet bør også støtte ram av disse typene: PC2-4300, PC2-6400, PC2-5300.... Noen som vet om et bra hovedkort til meg?? Maskinen skal brukes til spilling.. tunge spill blant annet Endret 25. desember 2006 av lasse958 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Det store spørsmålet her er om du skal klokke eller ikke? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 blir nok ikke noe klokking nei.... Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Akkurat med den CPUen der, og de krava, fins det en del poster om på forumet i fra før av.. Så anbefaler deg til å lese litt under "Hovedkort" og "prossesor" delen av forumet, så har du noen etter noen timer med lesing, noen gode anternativer å velge imellom. Jeg selv, har akkurat bestilt dette (Asus Striker Ekstrime) i fra netshop nå.. Dels pga. at den har alle de portene, Raid kontrolleren, SLi og brikkesettet som jeg øsnker.. Men også pga den noe mere "unike" og fænsie led/lys løsningen.. (Lel om kortet fort ble over 1000,- dyrer, enn hva jeg eller kunne ha havnet på.. ) .:CyberMan:. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Asus P5B - Billig, stabilt, masse klokkemuligheter (greit å ha) og masse kontakter. Støtter alle RAM-typene du oppgir. Støtter ikke SLI. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Hvilken type Asus P5B da? fant mange forskjellige typer.. lim inn link til den du mener da... Har selv nå MSI powerUp edition... hovedkortet, er kanskje det bra?? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321781 https://prisguiden.no/product.php?p...iew=productinfo Har det selv, og det fungerer strålende. (Har E6660 jeg også) Endret 25. desember 2006 av loathsome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå