izek_mendez Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ønsker kritikk på disse: Mads Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Er de photoshoppet e.l? Uansett, likte det første, for det falt meg veldig naturlig, og samtidig kjølig, men jeg falt for det. Det andre ble litt forvirrende for min del, men fortsatt ganske pent. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Har bare foretatt små endringer, på det første har jeg lagt til vignettering og dratt ned farge mettningen og på det andre har jeg fjernet fargene og lagt til en fargetone. Mads Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ser hva de prøver å gjøre på det siste bildet, men du gjør det for sterkt. Et bredere bilde, men samme effekt bare svakere hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Bilde 1: Dette bildet er helt kurrant, men syntes det ble for grått. Rammen rundt tok seg litt dårlig ut. Prøv som Bruktbilen11 sider. Bilde 2: Dette ser ut som en hissig overdrivelse i photoshop egentlig. Om det ikke er det, så er det rart Men du har potensiale da. Du ser ting, å det er viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå