skyhawk Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg skal kjøpe meg en mobil som støtter 3G (UTMS), kan jeg motta TV med den da uten vidre, med Telenor abbonomentet mitt(Kontantkort) ? Koster det ikke noe ekstra, hvilke kanaler kan jeg få inn? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 http://telenormobil.no/tjenester/mobiltv/?wlnr=013010 tv2 stort sett Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg skal kjøpe meg en mobil som støtter 3G (UTMS), kan jeg motta TV med den da uten vidre, med Telenor abbonomentet mitt(Kontantkort) ? Koster det ikke noe ekstra, hvilke kanaler kan jeg få inn? 7574524[/snapback] Du kan se TV såfremt telefonen er satt opp for GPRS ja. Hvis ikke er det bare å sende "gprs (tlf.modell)" til 1999. Du må betale for datatrafikken, og mener også du må betale/abbonere for å se på de fleste kanaler/programmer. Har ikke oversikt over alle kanaler jeg, for jeg sluttet å bruke det etter at det ble abbonering. Vet NRK 1 & 2 og TV2 er å få tak i ihverfall. Tror Telenor opererer med en makspris på 20-30 KR pr. dag for datatrafikken, men er ikke 100% sikker på om det gjelder for Kontantkort... Det finner du ut på telenormobil.no... Endret 25. desember 2006 av N73_user Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Har titta litt på Telenor, men det står ikke så veldig detaljert der, står ikke så mye eksakt hvor mye det koster for å se på kanalene. Trodde det var NRK lisens på dette jeg, om man skulle ha mobil-tv. Er vel sånn i dag at alle ting som kan motta TV signaler må betale lisens? Var hvertfall sånn for TV-kort også. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 I teorien skal du betale lisens for tv på mobilen. Men det er jo håpløst å finne ut hvem som gjør det. Kanskje betaler du lisens allerede, og da skal du ikke betale lisens flere ganger etc. Mener bestemt at du ikke får brukt 3G-tjenester uten at du har et fakturaabonnement, og ikke med et kontantkort. Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Har titta litt på Telenor, men det står ikke så veldig detaljert der, står ikke så mye eksakt hvor mye det koster for å se på kanalene. Trodde det var NRK lisens på dette jeg, om man skulle ha mobil-tv. Er vel sånn i dag at alle ting som kan motta TV signaler må betale lisens? Var hvertfall sånn for TV-kort også. 7577133[/snapback] Nei, det var ikke det jeg mente at det står detaljert for kanalene nei. Mente du kunne se der for å finne ut om du i det hele tatt har tilgang til mobilTV med kontantkort, og hvor mye datatrafikken koster deg. Skal du finne ut noe om betaling/abbonement på kanalene, må du gå på de respektive sidene (nrk.no/tv2.no) vil jeg tro... Endret 26. desember 2006 av N73_user Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå