eplemufc Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei! Har søkt på forumet og litt på google men får ikke filmer på psp til å fungere.. Jeg har convertert det til MP4, lagt det i en mappe som heter "100MNV01" Men dette fungerer jo ikke :\ Musikk og bilder er det jo bare å legge inn på PSP\MUSIC PSP\PHOTO Så da tenkte jeg at videoer selvfølgelig skal på PSP\VIDEO Men den gang ei... Noen som kan forklare meg hvordan jeg skal legge inn filmer? Har akkurat fått meg psp så er ikke så "inne" i det. Men håper noen kan hjelpe meg:) Takker for svar Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 last ned dette prgrammet det gjør om film filer til mp4 og rikig format og mappe også videre jeg sleit med filmgreiene før men etter jeg begynte og bruke dette så går ting lett. psp video 9 heter det.. link si ifra hvis du trenger hjelp til noe så kanskje jeg kan hjelpe Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 http://pspnett.com/guider.php?subaction=sh...t_from=&ucat=2& Enkelt og greit. Lenke til kommentar
eplemufc Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Tusen takk for alle svar Googlet litt mer etter jeg postet og fant denne guiden, og den funket De andre funker nok også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå