The Ghost Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Har tenkt til å snart kjøpe meg alpint utstyr, men vet ikke lengde og sånt og butikken er jo ikke åpen nå så da for jeg ikke spørt der ! Er 171cm høy og har sko størelse 43 til vanlig Hva trenger jeg da av slalom sko størelse og lenge på ski og staver ? Om noen vet amrikansk størelse hadde det vært top da jeg har planer om å kjpe over ebay Hva av merke og modeller er det verdt å gå for ? Kjører for å ha det gøy og ikke gå fortest eller å bli pro så ja .... SE LENGER NED FOR PREP. SPØRSMÅL Endret 5. januar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Hawkeye1990 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har du kjørt mye før kan du velge litt lange ski, omtrent kroppshøyde og kanskje litt over også, har du ikke kjørt så mye så ville jeg gått for noen litt kortere. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Har kjørt ca. en uke i vinter ferien i noen år og driver med både kule løype og rett utfor sa det er vel litt lengre best da ? Har alltid leid utstyr før ! De som er smale i midten og breie på endene er vel best ? (Carvin ?) Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Carving du snakker om ja Og de er uten tvil best. Om du skal kjøre kule vil jeg anbefale korte ski. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Vel skal både kjøre mellom trærne i bakken og blant kulene og litt der det passer utenfor løypene Det meste, men ikke så mye i løs snø Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Om du skal kjøre mellom trærne i bakken bør du velge korte ski om du ikke har stått veldig mye. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Tror dere jeg burdte gå for 170cm eller 180cm når jeg er 171cm ? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Om du ikke har hatt egne ski før: 170 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Om du ikke har hatt egne ski før: 170 7596332[/snapback] Nope det har jeg ikke, men har kjørt en god del og grunnen til at jeg ikke har hatt er fordi papp alltid har betalt leia, men nå fikk jeg lyst til å kjøpe helt nye Lenke til kommentar
qxvrea Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er få ting som er like morro som å leke seg med på korte carvingski med høy lav radius. Snakker ikke om sånne trick-ski eller mini-ski. Men korte slalomski (150-160). Med korte ski er det mindre som skal rundt trær, porter og andre ting - og det blir lettere. Men du får en mindre flate og balansere på, så du havner fort på stumpen. Dra til en bakke når de har ski-demo, da kan du prøve forskjellige lengder. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg annbefaler deg å ta en titt her Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 har kjøpt nå og det ble 162cm Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) PREP. SPØRSMÅL Har nå kjøpt meg helt nye ski så må de prepareres eller ikke og er det glider jeg skal ha på og hvordan gjør jeg det ? Endret 5. januar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Her er det videoer som går gjenom allt av prepping, gliding og rensing. Hvis du vil ha maksimalt ut av skien din burde vi rense dem godt før du metter sålem godt. Da glideren som ligger på ski fra fabrikk er ganske dårlig. Skien burde klides når kanten (vedstålkanten) blir grå. Gjerne før også. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Takker for den Har ikke fått sett den ennå men skal starte nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå