skidrow Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 tenkte og legge inn det meste på nytt nå, xp og alt. har en ekstern harddisk ligende jeg skal ta en del filer over på, men hva burde jeg huske på før jeg starter? har noen cd`r som fulgte med når den var ny i sommer, resten av drivere osv kan vel hentes fra nett (om jeg kommer dit igjen da). siste råd før jeg begynner? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 backup, backup, backup av alle viktig filer (bilder, dokumenter, e-post meldinger, adress bok, favoritter +++)..... det er kjekt å ha nettverkskort driver i første omgang, ellers så får du ikke laste mye på nettet . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg pleier alltid å glemme å ta backup av msn-logger og cs-config, maps, osv. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 I tillegg… Gjør en test vedrørende å starte fra CD, sikrer deg for tastatur problemer osv før du starter. Kontrollere Windows versjon du har, Sp1 eller Sp2, og problemer knyttet til det. Diskene dine, notere ned størrelse, slik at du blander ikke partisjoner under nyinstallasjon, slik at du vet hva er hva og hvor. Og ikke minst ---remember at du har 30 dager for å teste systemet ditt før du aktivere Windows. Så ikke aktivere før du er sikker at alt er i boks. Ellers å ta vare på neste alt du klarer i backup er ikke dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå