Gå til innhold

Er denne samsung tven et godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pris i varehus på Computercity: 8995. 

Pris på nett: 8495.

Dessuten er den i sort, den fancy, hvite modellen jeg trekker frem her koster gjerne en 500,- mer (komplett.co.uk tar £89 ekstra for hvit utførelse!)

Du mener den hvite hvor de har prøvd og etterligne Apple, men endte opp med en tv som ser ut som om lillebrorn min har spraya den ned?

Sort pianolakk ser så mye bedre ut :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Det finnes mange butikker som selger den hvite versjonen til samme pris som den svarte. For øvrig er det ikke tvil om at den svarte er lekrest.

Lenke til kommentar

Smak og behag etc. Bare dere er enig i at sølvfarget plastikk er det styggeste i hele verden kan vi vel kompiser til slutt. Alt annet AV utstyr jeg har er forøvrig sort/mørkegrått.

Uansett, den blender langt bedre med inn med den off-white veggen min enn en svart ramme ville gjort. Og det er ikke mer enn et par måneder siden HiFi klubben forsøkte å ta 500 mer for hvit utførelse. Hmmm, lurer på hvordan en liten Wii kommer til å se ut ved siden av den.. ;)

Lenke til kommentar
Pris på nett: 8495.

Også var det frakt da. Og venting. Jeg angrer ingenting :B

Edit: Dessuten ser det ikke ut at Computercity kan levere i hvit. (Men nå begnner det å bli sent, mulig jeg blingser).

Endret av groov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...